Bak Bakalım Blogumda Var mı?

23 Haziran 2014 Pazartesi

Farmasi Ürünleri- Perfect Smile Gloss, Lip Balm ve Vücut Spreyi

Haftanın ilk gününden herkese merhaba. Siz, bu yazıyı okurken, ben şu saatlerde tatil mekanımıza doğru yol alıyorum. Yaklaşık 1 hafta boyunca Altınoluk ve civarında olucam. Bu süre zarfında sizi yalnız bırakmak istemiyorum ve yazılarım planlı olarak karşınızda olacak.

Farmasi'den gelen ürünlerle ilgili görüşlerimi yayınlamaya devam ediyorum. Daha önce denediğim ve yorumladığım, markanın 2 farklı çeşit ojelerinin yer aldığı buraya tıklayın.

İlk olarak Perfect Smile Gloss (No:1)

Daha önce hiçbir üründe görmediğim bir özelliği var bu glossun: Öncelikle dişlerinizle ilgileniyor :) Evet evet, nane kokulu ve mentollü tarafıyla dişlerinize bakım yapıyor. Yapışkan olmayan, şeffaf kısmını fırçasıyla dişlerinize sürdüğünüzde hem ağzınızda ferahlık veriyor hem de minik bir cilalama-parlatma işlemi uyguluyor :) İçerisinde okaliptüs ve çay ağacı yağı barındırıyor.


Gloss kısmı ise renk olarak çok başarılı. Tenime uymayacağını düşünmüştüm ama dudağıma uyguladığımda rengi değişti ve çok güzel oldu. Kesinlikle yapış yapış bir yapısı yok, hatta gloss olmasına rağmen yarı ruj kıvamında. Kokusu da rahatsız etmiyor. Dudağımda duruşu bu şekilde:




Ürün, argan yağı ve E vitaminiyle desteklenmiş. Ürünün 8 farklı renk seçeneği mevcut. Önümüzdeki hafta çıkacağım tatilde bana eşlik edecek :) Markanın, Haziran ayı katalogunda, indirimli olarak 22,80 TL'ye satın alabilirsiniz.

Farmasi Lip Balm-Ultra Protection:

Markanın, jel-krem yapılı 4 farklı çeşit lipbalmları içerisinde süt ve bal özlü olanı benimle. Besleme, onarma ve nemlendirici özelliğiyle dudakları koruyor. Ürünü, elimde çok fazla lip balm olması ve açık olanlarını en kısa sürede tüketmem gerektiği düşüncesiyle açmadım henüz. Yaz- kış çantamızdan eksik etmediğimizi gözönünde bulundurursak, kullanım sonrası detaylı yorumlarım mutlaka olur blogumda. Fiyatı, Haziran ayı katalogunda indirimli olarak 4,99 TL


Farmasi Body Mist- Angel of Innocence:

Ağır kokulara sahip parfümlerin, yerini, deodorantlar ve vücut spreyleri gibi daha hafif kokulu alternatiflere bıraktığı bugünlerde Farmasi'nin gönderdiği bu vücut spreyi harika bir seçim olmuş benim için.


Bergamut ve Arap yasemini çiçeklerinin kokusu, zambak ve sümbülteber kokularıyla özleşerek harika bir koku alaşımı oluşturulmuş.

Vücut spreyi olmasına rağmen oldukça kalıcı. Gün içerisinde sadece 1 kez tazeledim ve kokusunu da çok beğendim.

Ambalajının şıklığı ve rengin kokuyla uyumunu çok sevdim. Farmasi'nin Haziran ayı katalogunda 14,99 TL Üstelik 1 adet body mist alana ikincisi 1,00 TL Bayanlar için 4, erkekler içinse 3 farklı çeşit kokusu var, mutlaka deneyin...





12 yorum:

  1. güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. farmasi ürünlerini nasıl alıyoruz? bloglardan okuduğum yorumlardan sonra merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meralcim, farmasinin internet sayfasından, ya da satış temsilcilerinden alabilirsin :)

      Sil
  3. Nasıl ya dişimize mi süreceğiz süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bebeğim :) Dişlerine sürüyorsun, hem ferahlıyorsun hem de parlıyorsun :)

      Sil
  4. Merhaba Mavi, en baştaki fotoğrafını ürün satışımda kullanmamda bir sakınca var mı? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dudak fotoğraflarım hariç diğerlerini kaynak göstererek kullanabilirsiniz tabii...

      Sil
  5. Kimyasalı yok denecek kadar az olan farmasi ürünleri hem ucuz hem kazandırıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet v bu kadar ucuz olmasına hayret ediyoruz :)

      Sil
  6. çok güzel bir blog olmuş daha fazla farmasi ürünlerini bekliyoruz sizden

    YanıtlaSil
  7. Ürünleri çok kaliteli ve güzel

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...