Bak Bakalım Blogumda Var mı?

21 Kasım 2013 Perşembe

Neutrogena Radiance Boost- Göz Çevresi Bakım Kremi

Özellikle de doğumdan sonraki günlerden itibaren yaşadığım uykusuzluk ve yorgunluk nedeniyle gözlerimde müthiş yanma, göz çevresinde ise şişkinlik ve ayrıca morarmış gözaltlarına kavuştum. Tabii ki iyi bir dinlenme ve uykunun yanısıra ihtiyacım olan şey ise iyi bir göz kremiydi. Burada bahsettiğim ve çok severek kullandığım göz kremimi, cildimin alışmaması için ara ara değiştirdiğimi biliyorsunuz. Ürünün kutusu üzerinde "Göz Çevresini Aydınlatır" ibaresini gördüğümde hemen kullanmaya başladım. Fakat, ne yazık ki tam anlamıyla hüsrana uğradım.
Kutusu üzerinde; kullanıldığı andan itibaren göz çevresindeki siyah halkaların ve şişliklerin görünümünü azalttığı, göz çevresini aydınlattığı, ince çizgilerin görünümünü azaltmaya yardımcı olduğu ve göz çevresini nemlendirdiği yazıyor.
Düzenli olarak kullanmama rağmen ne yazık ki hiçbir faydasını göremediğim bir krem oldu kendisi. Ne göz çevremi aydınlattı, ne de halka ve şişlik konusunda birazcık olsun faydası oldu. Hadi benim doğum sonrası durumum olağanüstü bir durum olsun uykusuzluk ve yorgunluk nedeniyle bu krem hafif kaldı diyelim, daha sonraki dönemlerde kullandığımda bari biraz nemlendirseydi...  I-ıh! Onu bile yapamadı. Üstelik, normal göz kremleriyle aynı gramajda olmasına rağmen daha kısa sürede biti. Markanın toniğini çok severek kullanıyorum ama ne yazık ki göz kreminden hiç memnun kalmadım. Seveni var mı bu kremin aranızda???

6 yorum:

  1. ben de hiç sevmedim bu kremi, bir de yağ bezesi yaptı bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok, bende onu yapmadı Allahtan :)) Beğenmeyen de bayağı varmış bu arada, baktım da şöyle bir nette...

      Sil
  2. Geçen sene alıcaktım yasaklandı diye okumuştum bloğun birinde:( ,iyiki almamışım ozaman sebamed kullanıyorum çokta güzel nemlendiriyor ince çizgiler hala var ama nem versin yeter diyorum.şimdide watsonsdaki pure beauty markasının narlı göz kremini alıcam aklında olsun onuda seven çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürün mü yasaklanmış? Hiç duymadım neden yasaklanmış acaba? Bu arada ince çizgin yok ki senin yahu :))

      Sil
    2. İvitt geçen sene bunu duyup sormuştum parfümerilere onlarda öyle didiler ama niye olduğunu duymadım:/ Hihih ay var azcık takılcak gibi değil tabiki ((:

      Sil
    3. Hımm... Keşke beni de uyaran olsaydı :( Takılma Kokoşcum, daha çooook yolun var o çizgilerle savaşman için ;)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...