Bak Bakalım Blogumda Var mı?

5 Kasım 2013 Salı

Taze Bittiler- 37

İşte geldik en en en keyif alarak yazdığım seriye :) Waaoooow diyorum, dile kolay 37. Taze Bittiler yazısı. Önce toplu görüntümüz.
1-2- Vaseline Vücut Losyonları: Biri kakaolu, diğer aloveralı losyonlar. Sürdükten sonra yağlı bir his bırakmıyor, ciddi anlamda vücudu nemlendiriyorlar. Özellikle kakaolu olanın kokusu buram buram.

3- Bioblas Şampuan: Saç dökülmesi problemi yaşıyordum bir süredir, biliyorsunuz. Eşimin kullandığı markayı denedim. Başta faydasını pek göremedim ama daha sonra içerisine birşeyler ekleyince muhteşem bir şampuana dönüştü benim için. Yazısı yarın yayınlanacak ;)

4- Dove Invisible Dry Roll-On: Bilyalı deodorantları kullanmaktan pek hoşlanmam ama Dove olunca denemek istedim. Sürdükten sonraki 1 dk. içerisinde kuruyor ve gün boyu kalıcı. Ve en önemlisi; kıyafetlerinizde leke bırakmıyor. Yazısı burada

5- Alix Avien (232) Oje: Uzun süre oje kutusunda boynu bükük bekledi, sonra birgün farkettim kendisini, hatta "Hadi Bit Kutusu" projeme de dahil ettim ve kısa sürede bitti. Kendisiyle yaptığım manikür burada

6- İnci Tozu Bakım Maskesi: Tek kullanımlık bir maskeymiş. Valla kullandım ama hiiçbirşey anlamadım. Yazısı burada.

7- Rival de Loop Yeşil Elma Özlü Yüz Maskesi: Bu tip maskelere 2 kullanımlık deniliyor fakat nedense ben 4 defada kullanıp tüketebiliyorum. Herşeyden önce sürdüğünüzde buram buram yeşil elma kokuyorsunuz. Cildi gerdiğine ve canlandırdığına şahidim.

Bu postta Hadi Bit Kutusu projem içerisindeki ürünlerden maalesef 1 tane görüyoruz. Fakat, kalanların büyük bir çoğunluğu da bitmek üzere ya da bayağı azaldı. Çalışıyorum yani, boş boş konuşmuyorum burada :)

Haydi bakalım, gelsin yeniler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...