Bak Bakalım Blogumda Var mı?

16 Kasım 2013 Cumartesi

Rival de Loop Yeşil Elma Özlü Yüz Maskesi

Son dönemlerde cildimi yenilemek adına yüzüme sürekli maske yaptığımı biliyorsunuz. Bu maskeyi de aylar önce kullanmıştım ama yazmak bugüne kısmetmiş.
Sadece Rossmanlarda satılan maskenin ambalajı üzerinde; cildi derinlemesine temizlediği, cildi beslediği-nemlendirdiği, kırışıklıkları önlediği ve azalttığı yazılı. 1 paket 2 kullanımlık ama ben yine fazla geldiği gerekçesiyle 4 defa kullanıyorum.
Maskeyi haftada 2 kez uyguladım. Her uygulayışımda cildim yandı. Ben de bu nedenle paket üzerinde yazdığı gibi 10-15 dk. değil; en fazla 5 dk. tutabildim yüzümde. Bir de paketi açtığım andan itibaren fazla yoğun gelen yeşil elma kokusu kaldı aklımda. Yeşil elmayı seven ben bile bu yoğun kokudan biraz rahatsızlık duydum açıkçası.
Diğer vaatleri için uzun süreli uygulama gerekiyor. Ama yukarıda belirttiğim nedenlerden dolayı tekrar almayı düşünmüyorum. Bu ürünü kullanıp memnun kalanlar var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...