Bak Bakalım Blogumda Var mı?

4 Eylül 2012 Salı

Anew Reversalist Parlaklık Veren Göz Çevresi Bakım Sistemi

Geçtiğimiz günlerde 3. kutusunu kullanmaya başladığım göz kremim hakkında birşeyler paylaşmak istiyorum sizlerle.
30'lu yaşlara gelindiğinde cilde özellikle de göz çevresine dikkat etmek ve iyi bir bakım kaçınılmaz oluyor. Göz çevresinde yer alan cilt tabakası daha ince yapılı olduğundan, göz çevresi çok daha kolay etkileniyor. Ayrıca, yorgunluk, son yıllarda hem iş hem de özel hayatımızda çok uzun saatler kullandığımız bilgisayarlar sayesinde yorgun ve halkalar oluşmuş göz altlarına sahip oluyoruz.
Tüm bu nedenlerden dolayı cildinize iyi gelen, işinize yarayan bir ürün arayışına giriyorsunuz. Bense, aradığım kremi Avon'da buldum.
Daha önce cildime ve yaşıma uygun olmayan ürünleri satan bir temsilci sayesinde Avon'dan hiçbir ürün almamaya karar vermiştim. Ancak, geçen uzun yıllar içerisinde hem doğru ürün kullanmayı, hem de markanın kendini sürekli yenilemesi sayesinde birçok ürününü severek kullanmaya başladım.
Ürün, göz kremi ve parlaklık veren serumdan oluşuyor. Kapağında yer alan serum kullanıldığında göz çevresine parlaklık veriyor. Serumu gün içerisinde ihtiyaç duydukça kullanabilirsiniz. Krem ise günde 2 defa düzenli kullanıldığında göz altındaki koyu renk halkalar ve ince çizgilerle kırışıklıkların giderilmesine yardımcı oluyor.
Avon'un Reversalist serisi 35 yaş ve üzeri hanımların kullanabileceği bir krem fakat benim gibi daha erken yaşlarda gözaltlarında koyu renk halka ve ince çizgilere kavuştuysanız kullanmamanız için hiçbir neden yok. Zaten, cilt bakım uzmanları da hepimizin yaşının dışında cilt yaşımıza göre ürün kullanmamız konusunda hemfikir. 
Kısacası ben bu kremden çok memnunum. Hele ki, 10. kampanyada bu ürün 20,00 TL gibi komik bir rakama düşmüşken stok yapma zamanı ;)

3 yorum:

  1. Kesinlikle size katılıyorum sihir gibi bir şey bu krem 33 yaşındayım ve severek kullanıyorum arkadaşlarım ve komşularım 25 yaşında göründüğümü söylüyor bunu anewe borçluyum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi... Ben de şimdi tekrar hatırlamış oldum. Bir Avon temsilcisi bulmam lazım...

      Sil
  2. Ben avon temsilcisiyim yardımcı olabilirim :)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...