Bak Bakalım Blogumda Var mı?

12 Nisan 2013 Cuma

Taze Bittiler- 30

Blogumda yazmaktan vazgeçmeyeceğim post olan Taze Bittiler'i bu ay gecikmeli de olsa yayınlıyorum :) Dile kolay; tam 30 aydır bu yazı dizisini hazırlıyorum ve dizinin kozmetikle ilişkimi nasıl olumlu etkilediğini burada maddeler halinde sizlerle paylaşmıştım. Son aylarda ise "Bu ay neler bitirebilirim" düşüncesiyle bir liste oluşturup o listedeki ürünleri bitirmeye çalışıyorum. Bu da açıkçası çok işime yarıyor :)
30. ay Taze Bittiler köşemde biten ürünler nelermiş, hep birlikte bakalım:
1- Avon Extra Lasting Makyaj Temizleyici: Avon, bu ürününü makyaj temizleyicisi olarak müşterilerinin beğenisine sunuyor, ama bana sorarsanız harika bir göz makyajı temizleyicisi. Sephora- Neutrogena- Flormar- Maybelline tarzında çift fazlı, öncesinde mutlaka çalkalamak gerekiyor. Fakat, dediğim gibi göz makyajlarını ne kadar ağır olursa olsun gayet güzel temizliyor.

2- Carmina Allık: Bu, bitirdiğim 2. kutu. Artık, piyasada olmadığı için tanıtımını yapma gereği duymadım ama bir dönem çok severek kullandığım allık olmuştu. Ve son zamanlarda sıklıkla kullanmadığım için yapısı bozulmuş.

3- Avon Rare Gold EDP: Kışın kullandığım favori parfümüm. Her kış mutlaka 1 tane bitiririm. Yazısı burada.

4- Natural Badem ve Susam Yağları: Gebelik dönemim boyunca düzenli ve sıralı olarak kullandığım yağlar. Şimdiye kadar vücudumda çatlaklar oluşmadı. Umuyorum ki, sebebi, düzenli kullandığım bu yağlardır.

5- Avon- Anew Reversalist Parlaklık Veren Göz Çevresi Bakım Sistemi: Bitirdiğim kaçıncı kutu, bilmiyorum. Çok çok başarılı, fakat sanırım artık cildim bu kreme alışmaya başladı. Elimdeki bitsin, başka bir ürün denemem gerekiyor. Yazısı burada

6- Pantene Saçı Ağırlaştırmayan Besleyici ve Güçlendirici Saç Maskesi:  Saçı ağırlaştırmayan ve bakım yapan bir maske. Daha önce de kullanıp memnun kalmıştım. Orjinal boyunu almam için elimdeki diğer maskeleri bitirmem lazım.

7- Avon Calming Effects Fondöten- Warm Beige: Avon'un parlaklık ve ışıltı veren fondöteni. Ambalajı, kullanım kolaylığı sayesinde memnun kaldım. Kapatıcılığı orta idi.

8- Avon Mistake Proof- Mascara: Maskara kısmını çok önceden bitirmiştim. Hata giderici kısmını ise deyim yerindeyse bitmemesi için dua ederek kullandım. Avon neden başarılı ürünlerini satıştan kaldırır, anlamış değilim.

9- Avon Göz Farı(Diamond): Bunu çekmecemin dibinde buldum. Yazık, kalabalığın arasında kaybolmuş ve dolayısıyla bozulmuş. Bunu, fardan çok aydınlatıcı olarak kullanıyordum, ne yazık ki dibini göremeden çöple tanıştı.

Bu ay, gördüğünüz gibi Avon markasına ait ürünler ağırlıktaydı ve şaka maka 2-3 renkli kozmetik de tüketmiş oldum, mutluyum gururluyum :)) Bakalım, önümüzdeki ay, hangi ürünlerimi burada çöpe gitmeden sizlerle paylaşıcam...


4 yorum:

  1. Rare pearls parfum bnmde favorımdır
    Nice yeni parfum alırım kullanırım bazıları sırf şişlerinin güzelliğinden dolayı :)
    Ama hiç birisini rare pearls kadar sevmem..
    Bu arada bitirebildiğin içinde tebrikler:)
    Ben bitirmekte zorlanıyorum :(

    YanıtlaSil
  2. Yenilerine sağlık.Artık gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
  3. pare gold :)) bayılıyorum. bende bu ay avon ürünlerini çoğunlukla bitirdim. tebrikler canım:))

    YanıtlaSil
  4. Cicileydi; Rare Pearls bana ğır geliyor nedense, o kadar çiçek kokusuna pek dayanamıyorum. Rare Gold ise tenimle bu kadar bütünleşen 2. parfüm. Diğeri Burberry's Weekend. Düzenli kullanımda çabuk bitiyor ürünler, sen de yapıyorsun zaten ;)

    Makyaj Kelebeği; Bu ara elimdekiler bitsin diye düşünüyorum tatlım, listemdeki ürünleri bitirebilirsem önümüzdeki ay tam 13 ürün burada karşınızda olacak ;)

    Makyajlı Kareler; Senin bitirdiğin ürünleri de merakla bekliyorum şeker ;)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...