Bak Bakalım Blogumda Var mı?

8 Nisan 2013 Pazartesi

Nihayet...

Zamanın hızına yetişememenin ve üst üste yaşananların sıkışıklığının ardından toparlanıp elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışarak geçiyor günlerim. 2. kez girmek zorunda olduğum sınav olmasa herşey o kadar kolay olacak ve herşey planladığım gibi gelişecekti. Fakat, bazen insanlar, bazı insanların yaptıkları aptallıklar yüzünden gereksiz sıkıntı yaşayabiliyorlar ne yazık ki...
Yapacak birşey yok diyerek öncelikle sınavla ilgili hazırlıkları olduğu kadarıyla tamamlayıp daha yoğun olarak dinlenmeye ve elimden geldiği kadar bebeğim için hazırlıklara devam ediyorum şu aralar.
Miniğimin odası için aydınlatma eksiğimizi IKEA'daki bu ciciyle tamamladık. Fiyatının uygun olması ve DIY projesi yapmaya müthiş müsait olması nedeniyle tercihimiz bu lambadan yana oldu.
Zaten lambayı satın alırken ne yapacağımı kafamda çoktan tasarlamıştım bile. Eve geldiğimde ilk işim; bu ciciyi eşimle birlikte süslemek oldu. Malzemeler aşağıda; bunlar, yıllar önce sevgili Lacheen'in blogundan kazandığım stickerlar.
Aynı modelden 2'şer adet olması da işime yaradı. Çünkü, lambanın tüm yüzeyini kaplamak için gerekli olan miktar lambanın çapı ölçüsü gereği en az 8 adet olmalıydı. Fazla çeşit olması ise karışıklık yaratabilirdi. Bu nedenle, harika bir seçim oldu :)
Aydınlatma eksiğimiz kalmadı :)) Boş oturmak yok, tamamlanması gereken bir sürü eksiğimiz var. Umuyorum bu cicide olduğu gibi içime sinerek tamamlayabilirim diğerlerini de...

6 yorum:

  1. çok şirin duruyor. etiket gibi durmamış kendinden desenli gibi duruyo.

    YanıtlaSil
  2. Ayyy bayıldım lambaya harika olmuş valla çok şanslı sizin bebiş:))

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş çok beğendim,denk gelmiş iyi olmuş:)

    YanıtlaSil
  4. Kızlar, güzel yorumlarınız için çok teşekkürler, daha yapmak istediğim çok şey var, umuyorum ki yetiştirebilirim :S

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir tasarım olmuş.bebişi de sağlıkla al inşallah kucağına.bloğunu takibe aldım.bende beklerim:)
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkürler Happywishtree :))
    Hemn bloguna bakıyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...