Bak Bakalım Blogumda Var mı?

9 Nisan 2013 Salı

Fikrimühim Olduğumdan...

Bu güzel paket, önceki hafta sonu ulaştı fakat ben yazısını henüz hazırlayabiliyorum. Paketi açtığımda gelenlerin renginden dolayı direkt olarak yazı, canlılığı ve enerjiyi hissettim resmen. (Tam da ihtiyacım olan şeyler :))  ) Nestle Nesfit'in yeni ürünü "Ballı&Bademli-Doğal ve Sağlıklı" sloganıyla marketlerde de yerini alan kokusuyla ve tadıyla harika bence.
Paket içerisinde ürün tanıtım kitapçığı, çok canlı ve cici bir tabak, 1 paket Nesfit ve 10 adet de Migros'ta kullanılmak üzere indirim kuponu mevcut.
Nesfit'i 1 kez denedim ve gerçekten çok başarılı olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim. Badem parçacıkları ve balın tadı ve kokusunun çok başarılı bir şekilde yansıtıldığı bu ürün yaza hazırlık yapmak isteyenler ve abur-cubur yerine sağlıklı besinler tüketmek isteyenler için ideal.
Gebeliğim nedeniyle benim bir süre daha kullanmam mümkün değil; fakat, eşim çerez niyetine bayılarak yiyor bu aralar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...