Bak Bakalım Blogumda Var mı?

11 Nisan 2013 Perşembe

Hastane Valizim İçin İnce Detaylar

Hazırlıklarım, elimden geldiği kadar süratle devam ediyor. Doktorumun "Valizini hazırla, her an miniğe hoş geldin diyebiliriz" cümlesinden sonra yaşadığım paniği biliyorsunuz. Evet, valizim için uzun zaman önce hazırlıklara başlamıştım ama bu haberin ardından hazırlığın ince detaylarına geçmem, kaçınılmaz oldu.

Hastane valizinin içerisinde neler olduğunu sizlerle paylaşıcam ama öncelikle valiz içerisinde, yıkanmış-ütülenmiş, misler gibi kokulu cicilerin kırış kırış olmaması ve karışmaması için nasıl bir çare bulduğumu sizlerle paylaşmak istedim.

Öncelikli amacım; yukarıda belirttiğim gibi karışık bir valiz içerisinden cicileri bulmaya çalışmak yerine "kıyafetleri günlük setler halinde nasıl topluca valizden çıkarabilirim" sorusuna çözüm bulmaktı. Bunun için, annecim sağolsun, hemen yardımıma koştu.
Pazardan aldığım, açık-uçuk kahve ile pembenin tonlarının geçişli bir şekilde yansıtıldığı şifon tarzında kumaşları, evde birikmiş olan inceli- kalınlı kurdelelerden kumaşa uygun renkte olanlarını anneme vererek bana bunlardan torba dikmesini rica ettim. Sağolsun canım annem de beni kırmadı ve görmüş olduğunuz güzellikleri dikip getirdi.
Bakar mısınız, hiç üşenmemiş, bir de nazar boncuklarıyla süslemiş cicilerimi :))
Hemen yıkanmış ve ütülenmiş bana ve miniğime ait giysi ve diğer cicileri torbalara koyup valize yerleştirdik.
Şimdi, valizi kurcalamadan hazır set halinde benim ve bebeğimin kıyafetlerini alıp kullanabiliriz :)
Ooooh, bu da bitti :))





7 yorum:

  1. sağlıkla bebeğinize kavuşmanızı dilerim.benimde henüz 1 aylık bir oğlum var.telaş ve heyecanla geçen hazırlıklarımı hatırladım bende şimdi.
    herşeyin en güzeli sizinle ve bebeğinizle olsun.
    bloğunuzu takipteyim,bende beklerim:)
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Güzel dileklerin için çok teşekkürler happy :)) Umarım senin ve bebeğinin sağlığı yerindedir, güle güle büyütmeni dilerim bebeğini :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Güzel dileklerin için çok teşekkürler happy :)) Umarım senin ve bebeğinin sağlığı yerindedir, güle güle büyütmeni dilerim bebeğini :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Hayırlısıyla bebeğini kucağına alırsın umarım :) tecrübeli bi anne olarak doğumdan önce ve sonra bol bol su iç..

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler Ceydacım,
    Yalnız bişiye takıldım; Doğumdan yaklaşık 12 saat öncesine kadar su ve gıda alınmaması gerekiyor diye biliyorum ve ben sezaryen olacağım. Söylediğinin mantığı nedir?
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. önceki derken canım yani hamilelik sürecini kastettim suyunun azalmaması için..doğumdan sonra da su içmek anne sütünü artırır..bol bol su iç..bana sürekli ye dediler büyüklerimiz ama normalde ne yiyorsan ye fazlasını değil kilo alırsın su hem kilo aldırmaz hemde süt yapar..doktorlar söyler zaten sana tabi emzirmek istiyorsan..

    YanıtlaSil
  7. Hımm, anladım :)) Ben zaten normalde de suyu çok severim, doktorumun da önerisiyle aynı şekilde bol su içmeye devam ettim. Ve doğum sonrası da içicem. Belirttiğin gibi süt yapımını artırıyormuş.
    Gebelik sürecimde öyle doya doya yiyemedim zaten. İlk 5,5 ay boyunca yediğim ne varsa çıkardım, sonrasında da şekerim yüksek olduğu için diyet yapmak zorunda kaldım. Doğuma kadar da diyete devam. Kilo da almadım bu yüzden :))
    Çok teşekkürler Ceydacım :))

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...