Bak Bakalım Blogumda Var mı?

20 Haziran 2018 Çarşamba

Gabrini Derma Make Up Cover Porcelain Make Up SPF15

İyi bir makyajın temeli cilt bakımının ardından, iyi bir ten ürünü kullanmaktan geçer. Pürüzsüz görünümlü bir cilt elde etmek ise renkli kozmetik ürünleri arasında kapatıcı özelliği fazla olan kapatıcı ve fondöten yardımıyla olur.

Birkaç yıl öncesine kadar porselen makyajlar, daha çok gelin makyajında ya da özel davetler için yapılan makyajlarda kullanılırken şimdilerde günlük makyajda bile kullanılır oldu. Bu anlamda, pek çok kozmetik ürününe kolaylıkla ulaşır, bu şekilde daha sık makyaj yapar olduk.

Özellikle de benim gibi cildinizde güneş lekeleri bulunuyorsa, kapatıcı özelliği yüksek ten ürünleri kullanmak biraz zaruri. En azından kendimi daha iyi hissetmek için, bu tarz ürünlerin sürekli elimin altında olmasını isterim. 

Bu anlamda, gün geçtikçe ürün skalasını genişleten ve yaptığı yeniliklerle adından sıkça söz ettiren Gabrini markasına ait fondötenlerini denedim.
Gözaltlarımın ırsi olarak koyu renkte olduğunu hemen hepiniz biliyorsunuz. Bu kapatıcı özelliği yüksek fondöteni, gözaltı kapatıcısı uygulamadan cildimde kullandım. Ciddi anlamda koyu rengi nötrlediğini gördüğümde şaşırdım elbette. Yıllardır, kapatıcı, fondöten, üzerine tekrar bir kapatıcı uygulamak sıkıcı oluyordu. Bu ürünü kullanırken başka bir kapatıcıya gerek kalmayacak oluşu beni ciddi anlamda mutlu etti.
4 farklı tonu bulunan fondöten, cilde uygulanır uygulanmaz cildinizi pürüzsüz ve lekesiz bir hale getirip renkleri istediğiniz gibi özgürce kullanmanıza olanak veriyor. Güneş koruma özelliği de bulunan ürün mat yapısıyla özellikle karma ve yağlı cilde sahip kişilerin gönlünü fethedecek gibi görünüyor.
Tüp şeklindeki ambalajını çok beğendiğim ürünü istediğiniz kadar, hem de hijyenik bir şekilde uygulayabilmek de süper. Özellikle de high-end markalarda daha çok rastladığımız pompasız ambalajları çok kullanışsız buluyorum.
Uygulama sonrası sabitlenmesi yüksek fondöten, tazelemeye ihtiyaç duyulmadan gün boyu kullanıma uygun. Suya dayanıklı bir özelliğinin bulunması, ürünün ayrı bir artı yönü.
4 farklı tonu bulunan ürünün 103 numaralı olanı, benim cildime çok uydu. Ciltten arınması da gayet kolay olan fondöten, yukarıda saydığım özellikleri nedeniyle bu aralar elimden düşmüyor.

Siz nasıl buldunuz ürünü, deneme fırsatınız oldu mu?
























13 yorum:

  1. Henüz deneyimlemedim bu ürünü ancak oldukça merak ediyorum. ÖZellikle Instagram'daki kullanıcılar kapatıcılığının çok yüksek olduğundan bahsediyor, güneş koruması da güzel bir özellik bence.
    Uygun fiyatlı bulunduğunda denenebilir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyat olarak da uygun. Zaten kapatıcılığı da çok çok iyi, tester bulursanız denemenizi öneririm :)

      Sil
  2. Ben de çok beğendim İlknurcum, benim için yeterli bir fondöten :)

    YanıtlaSil
  3. of ne bilimsel ismi var yaaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Ya evet fondötenlerle arası olmayan ben için mat ve kapatıcı ikilisi bir arada olmuş :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Yeşimcim, özellikle de bu dönemlerde...

      Sil
  5. Kullandigim ürünler degil ama koyu rengini sevdim 😍

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...