Bak Bakalım Blogumda Var mı?

4 Haziran 2018 Pazartesi

Clinique Chubby Stick Nemlendirici Dudak Parlatıcısı: 11 Two Ton Tomato & Clinique Chubby Stick Intense Nemlendirici Kalem Ruj: 07 Broadest Berry

Doğal ve sade makyaj severlerdenseniz bugünkü yazım tam size göre...

Clinique'in boya kalemi görüntüsündeki şirin mi şirin tombik ambalajlarında satışa sunulan Chubby Stickleri, dudaklarında doğal tonlar arayanlar, hafif makyajdan hoşlananlar ve aynı zamanda tek ürünle dudaklarına bakım yapmak isteyenler için ideal.
Kremsi yapıdaki bu dudak ürünleri; mango yağı ve shea yağı içeriyor. Nemlendirici Kalem rujda ise içeriğine fazladan jojoba yağı eklenmiş. Bu sayede dudaklarınızı ciddi anlamda nemlendirerek ekstra bir şey yapmaya gerek kalmadan bakımınızı tamamlamış oluyorsunuz.

Ambalajının alt tarafından çevirerek ürünü uygulamayı sağlayan ürün, bu sayede çok da pratik. Aynı zamanda kokusuz olan ürünler, alerjik cilde ya da koku hassasiyeti bulunanlar için iyi bir alternatif. 
Nemlendirici dudak parlatıcısında 15, Intense nemlendirici kalem rujda ise 2 online özel renk olmak üzere 11 renk seçeneği bulunuyor.
Ürünlerin verdiği renklendirmeyi yukarıdaki fotoğrafta görebilirsiniz. Kalıcılığı da ne yazık ki zayıf olduğundan, sürekli tazeleme istediği için kısa sürede tüketilebilen stickleri ben, online alışverişim sırasında hediye edildiği için deneme fırsatı yakalamış oldum. Dudak rengim biraz koyu olduğundan, elimdeki renkleri de dudaklarımda pek vermiyor. O nedenle ben de kullandığım dudak kalemleri üzerine uygulamayı tercih ediyorum.

Chubby stickleri, satın almadan önce mutlaka mağazalarında denemenizi öneririm. Çünkü, ürünleri yerden yere vuran çok ne yazık ki. Özelliklerini bilip, beklentilerinizi ona göre belirleyerek alışveriş yapmak daha en doğrusu sanırım...



18 yorum:

  1. Bayılıyorum ben bunlara abloşko ya mega melon vardı bendede ama elımde bır ruj bıterse bır tane daha kendıme hedıye alıcam cok guzel gelıyor cunku dudAklarıma. Bunlarında renklerı şahane :*p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de vaatlerini yeterli bulup beğenenlerdensin demek, o halde hediyeni unutma ;)

      Sil
  2. Bunları ilk reklamı yapıldığında bir heves almıştım sonra çok az kullanabildim 😉

    YanıtlaSil
  3. Two Ton Tomato rengi çok hoş bence, tam yazlık; böyle deniz/havuz kenarında sürmelik :) Güle güle kullan İlknur'cum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte o da renksiz lipbalm gibi duruyor bende Başakçım, dudak kalemlerinin üzerine sürüyorum ben de :)

      Sil
  4. Kalıcı ruj olmazsa işimiz zor..Bu konuda deneyip memnun kaldığın ürün var mı canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cecile markasının kalıcı glossları var İncicim, bence muhteşemler. Bir de Golden Rose'un matte velvet rujlarını önerebilirim sana ;)

      Sil
  5. Denemedim ama dış görünüşlerini çok beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Asansörlü olması güzel ama dediğin gibi almadan bir deneme yapmalı o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Yeşimcim, herkesin beklentisi farklı ;)

      Sil
  7. Stik formunu seviyorum. Kullanım kolaylığı sağlıyor. Taşıması, kullanması pratik..

    YanıtlaSil
  8. Bu kalın kalem lipstickleri seviyorum...

    YanıtlaSil
  9. Harika renkler cok begendim 😊

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...