Bak Bakalım Blogumda Var mı?

16 Mayıs 2017 Salı

Romwe'den Elbise Seçimi

Bir türlü gelemeyen, gözümüzün yollarda kaldığı yaz sezonu için eminim siz de benim gibi boş durmuyorsunuzdur değil mi? Yeni trendler, moda renkler, kombin ayrıntıları, farklı alternatifler... Gardrobumuzu yenilemek ve güncellemek adına sürekli bir arayış halindeyiz.

Hazır internet elimizin altındayken, son dönemlerde severek yaptığım yurtdışı alışveriş sitelerine bir yenisini ekledim. Özellikle de bu yaz için bol bol elbise giymek için seçeneklere bakarken, Romwe'de birbirinden güzel parçalar buldum.
 Etek kısmı hareketli bu elbiseyi hem rengi hem de duruşundan dolayı çok beğendim. 
Detaylar buradan/here

Büzgülü elbisenin ise rengi ve modeli harika. 
Detaylar burada/here.
Rengiyle, kumaşıyla V yaka kesimiyle yaz geceleri için bence harika bir alternatif.
Detaylar burada/here.

 Kol detayı ve rengiyle bambaşka bir havaya bürünebileceğimiz elbiseye ne dersiniz?
Detaylar burada/here.
Ve son olarak, pastel tonlarda feminen şıklık arayanlara harika bir elbise.
Detaylar buradan/here.

31 yorum:

  1. ikinci elbiseye bayıldım. :)
    Bu arada ben de son yazıma beklerim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Harika seçimler. Şimdi ürünlere de bakıyorum. Öptüm...

    YanıtlaSil
  3. Ablacığım seçimlerine bayıldım özellikle ikinci elbiseyi çok beğendim <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Meryemcim, çıtı pıtı ne kadar güzel değil mi :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Bu hafta inanılmaz bir düşüş olacak bir de :(

      Sil
  5. Bluzlar neyse de, Romwe'den aldığım etek ve elbiselerde bedeni asla tutturamadım :)))) Çinlilerin ölçüleriyle bizimkiler epey farklı geliyor :)))) Ama özellikle mavi elbiseyi çok beğendim! Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında beden ölçüleri de var sitede ama o da mı işe yaramıyor? Mavi elbiseyi almayı düşünüyordum ben de, sevgiler canım :)

      Sil
  6. Ben de siteyi bi inceledim.Oldukça çeşit varmış.Daha bol zamanda detaylı bakacağım...

    YanıtlaSil
  7. Saks mavisi elbise ve son elbiseye bayildim.

    YanıtlaSil
  8. Çiçekli elbise almam lazım hem kendime hem kızıma ikinci elbiseye bayıldım:))

    YanıtlaSil
  9. Hepsi süper en cok maviyi sevdim sanırım.sonuncu da olabilir: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seçim yapmakta zorlanıyor insan değil mi :)

      Sil
  10. kırmızı, mavii yok yok hepsiiii çok güzel bunler.

    YanıtlaSil
  11. V yaka lacivert elbise favorim oldu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O benim de favorim. sana da çok yakışır bu arada Filizcim :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...