Bak Bakalım Blogumda Var mı?

20 Mayıs 2017 Cumartesi

Marka Mimi

Sevgili Bol Kahveli, beni mimlemiş uzun süre önce ama ben yeni farkediyorum. Daha fazla gecikmeden hemen mimi yapmaya başlayayım, sevgili Bol Kahveli'ye teşekkürler :)



marka
Marka mimi; piyasada olan malzemeler, kullandığımız ürünler, sevdiğimiz ve beğendiğimiz markaları kapsıyormuş. O halde bakalım ben hangi markaları beğeniyorum :)

1- Mavi Jeans: Çok kaliteli ve bedenime uygun jean bulabiliyorum burada. Fiyatlarını hakediyor ve yıllarca kullanabiliyorum.

2- Wolksvagen: "Tosbağa" ya da "Vosvos" diye adlandırdığımız modeliyle başlayan aşkım, şimdilerde diğer birçok modeliyle katlanarak artmaya devam ediyor.

3- Nestle: Çikolata deyince en bi sevdiğimdir.

4- KIKO: Hem uygun fiyatlı, hem ürünleri çok başarılı. İyi ki artık Türkiye'de...

5- BOSCH: Bugüne kadar kullandığım hiçbir ürünü beni yarı yolda bırakmadı. Beyaz eşyada herdaim tercihim olacak tek marka budur.

Ben de yapmak isteyen herkesi mimliyorum, mutlu haftasonları...

23 yorum:

  1. Vosvos benim tek askim yaaa :D hele bide pembe olursa bide kirpikleri olursa aşık olunasi olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy, direk gözümde canlandı, ne kadar güzel :)

      Sil
  2. Mavi Jeansi beğeniyorum. Bosch ailecek kullandığımız beyaz eşya markası. Sloganı doğrultusunda umarım çalışmaya devam eder: Güvenilir kalsın. Sevgilerimle canım. :)

    YanıtlaSil
  3. çok hoş bir mim belki katılırım ben de :)

    YanıtlaSil
  4. Mavi Jeans dışındaki markalarda hemfikiriz canım.Volkswagen sorunsuz ve konforlu bir araç ancak son zamanlarda fiyatları aldı başını gidiyor:(

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir mimmiş bu :) Mavi ve wolksvagen benim de favorim. Kikodan da daha hiç alışveriş yapmadım desem :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kikoyu mutlaka dene derim Gökçecim. Rujları, allıkları ve farları bence enfes ;)

      Sil
  6. Nestle ve Mavi Jeans'ı bende seviyorum özellikle nestle nin diğer markalara göre bir duruşu,kalitesi var gibi geliyor bana :)) BLogunu yeni takibe aldım bende beklerim,sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi Gizemcim, farklı bir duruşu var ve kaliteli :)
      Bakıyorum hemen bloguna ;)

      Sil
  7. Evet hepside kaliteli ve güvenilir ürünler. İyi haftalar dilerim ☺

    YanıtlaSil
  8. Benimkiler daha farklı 😘

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...