Bak Bakalım Blogumda Var mı?

23 Mayıs 2017 Salı

HC Hair Care Çift Fazlı Makyaj Temizleyici

Özellikle saç bakımına yönelik ürünleriyle tanıdığımız HC Hair Care, cilt ve makyaj temizliğine yönelik yepyeni ürünlerini bizlerin beğenisine sundu bir süre önce. Yeni ürünleri arasında yer alan çift fazlı makyaj temizleyici ile ise, sevgili Ebru'nun etkinliğinde tanıştım.

Özellikle suya dayanıklı ve/veya zor çıkan rimel, eyeliner, göz kalemi ve kalıcı rujları temizlemeye yönelik ürün, yağ ve su fazlarından oluşan bir temizleyici.

Kullanmadan önce doğru uygulama için her iki fazı karıştırmak adına iyice çalkalama gerektiren ürün, neden bilmiyorum, diğer çift fazlılara oranla çok daha çabuk ayrışıyor. Bu da, uygulamayı hızla tamamlamayı gerektiriyor.

Kısa sürede ve gayet iyi temizlediğini gözlemlediğim temizleyici, uygulama sonrası kesinlikle ciltte yağlı bir his ve yağlı bir tabaka oluşturmuyor. Bu nedenle, özellikle göz makyajı temizliği sonrası yağ bezesi oluşmasından şüphelenen kişiler, gönül rahatlığıyla bu temizleyiciyi tercih edebilir.

Lens kullandığım ve hassas göz yapısına sahip olduğum herkesçe malum. Temizleyicinin kesinlikle gözlerimi yakmadığını, tahriş etmediğini rahatlıkla söyleyebilirim. Hatta birkaç defa gözümde lens olmasına rağmen göz makyajımı temizledim ve hiçbir sorun yaşamadım.

HC Hair Care online satış sitesinden 28,00 TL'ye temin edebileceğiniz ürün, yine hayvanlar üzerinde test edilmemiş ve içeriği de aşağıdaki fotoğrafta.



Siz bu temizleyiciyi denediniz mi? Favoriniz hangisi?

12 yorum:

  1. ben de bu değil de misel suyu denemiştim ve temizlemede güzel bulmuştum canım ama bu çift fazlıyı da çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. yağlı his bırakmaması güzel, saç ürünlerini kullandım markanın ama cilt bakım ürünleri henüz nasip olmadı :)

    YanıtlaSil
  3. Şu sıralar bir makyaj temizleyici arayışındayken bu yazı çok usabetli oldu. Çok teşekkürler. Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. HC Care'in özellikle cilt temizleme ürünlerini çok beğendim ama bu temizleyiciyi kullanmadım. Kullananlardan hep olumlu yorumlar okuyorum, özellikle gözleri yakmaması benim için önemli çünkü göz çevrem hassas. Güle güle kullan İlknur'cum, sevgiler <3

    YanıtlaSil
  5. Bu markayı biliyorum ama çift fazlılar bana göre değil ne yazık ki...

    YanıtlaSil
  6. ben çift fazlı ürünleri sevemedim bir türlü.

    YanıtlaSil
  7. HC'nin cilt bakımı ürünlerini beğeniyorum ben de..

    YanıtlaSil
  8. Bir ara bu markayi Avusturyada gördüm ancak artik hic göremiyorum. Merak ettigim ürünler var.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim...

    YanıtlaSil
  10. Fiyatı ve performansı gayet iyiymiş İlknur'cum, güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  11. Ben çok beğendim. Bir tane bitiyor bile.

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...