Bak Bakalım Blogumda Var mı?

23 Mart 2017 Perşembe

Klorane Bebe Eau Nettoyante Micellaire Temizleme Suyu

Bir süredir taslaklarda kalmış yazımı tamamlayarak bugün yayına almış olayım. Gökçe için, geçen yıl sıklıkla kullandığım, durulanmayan misel temizleme suyunun markası Klorane.
klorane, bebek, misel su, blogger, blog, sihirlimavi

Özellikle bebeklerin hassas ve nazik ciltleri için üretilmiş misel su, paraben ve alkol içermiyor. Dermatolojik olarak test edilmiş ve hipoalerjenik bir ürün. Bebek ve çocuklar için daha fazla yan etki yaratabilecek ürünleri barındırmaması sayesinde daha güvenilir bulduğum suyu hem yüzüne hem de tüm vücuduna uyguladım.

Renksiz sıvı, çok hafif bitkisel kokuya sahip. Kalendula parfümü olduğunu öğrendiğim parfümü elde etmek için bu bitkiden faydalanılmış. Kalendula bitkisinin ise koruyucu, yatıştırıcı ve cildi yeniden yapılandırıcı özellikleri bulunuyormuş.
klorane, bebek, misel su, blogger, blog, sihirlimavi
Kullandığım süre boyunca kızımda hiçbir yan etkisine rastlamadığım misel suyu, cildi hassas olan yetişkinler de rahatlıkla kullanabilir. 500 ml. lik ambalajında satışa sunulan ürünü uzun süre kullanabildik.

Özellikle de kış döneminde bebeğini benim gibi çok fazla yıkamaktan korkan annelerin imdadına yetişeceğini düşündüğüm suyu pamuğa dökerek uygulamak yeterli.

Siz, bebeğiniz için bu pratik uygulamayla ilgili ne düşünüyorsunuz?




17 yorum:

  1. Ben bunu Yüzüme tazelik vermek için kullanmıştım termal su gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, o şekilde kullanan da va. Sanırım bir ürününü daha bu şekilde kullanıyorlar :)

      Sil
  2. Klorane ürünlerini seviyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Bebek/çocuk ürünlerinde parfüm hoşuma gitmese de Klorane'in bende de bir bebek suyu var ve cildimi nemlendirmesini seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi, zaten tüm aile bireylerinin kullanabileceği şekilde üretiliyor :)

      Sil
  4. hassas ciltler için çok hoş bir alternatif gibi her ne kadar bebekler için olsa da çok güzel olmalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Esracım, herkesin kullanabileceği bir ürün :)

      Sil
  5. Klorane markasını seviyorum. Bu ürün kızıma da uyar diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klorane başarılı gerçekten. Miniğin için güvenle kullanabilirsin ;)

      Sil
  6. ayy saol faydalı bilgi olduuu :)

    YanıtlaSil
  7. Çocuklar için misel su olduğunu hatırlayamadım diyecekken Ceylin için aldığım ürünlerin yanında hediye edilen susuz temizleyici aklıma geldi.O sadece bez bölgesi için kullanılıyordu.Bu da ona benzer biri ürün sanırım...

    YanıtlaSil
  8. İlknur'cuuum, kızınla adaş mıyız? Çok hoşuma gittiii :)))) Ben çocuklarım için hiç misel su kullanmadım. Kış aylarında yıkanmalarını daha seyrek tuttum ama misel su hiç aklıma gelmemişti açıkcası. Güzel fikirmiş, teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  9. Yazın ferahlamak için ve makyaj sabitlemek için kullanıyordum bu ürünü.

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...