Bak Bakalım Blogumda Var mı?

17 Aralık 2014 Çarşamba

Taze Bittiler- 50

Aralık ayının ortalarındayız, daha fazla gecikmeden bitirdiğim ürünleri sizlerle paylaşayım. Bu arada, dikkat ettim de geçtiğimiz ay tükettiğim ürünlerin büyük çoğunluğunu blogumda tanıtmamışım. Şimdilik buradan yazayım da detaylı yazılarımı yetiştirip sizlerle paylaşırım.



1- Cyrene Keratin & Collagen İçeren Nemlendirici Şampuan:Yıldızım bir türlü barışmadı bununla. SLS, Paraben içermemesi, ürünün en büyük artısı evet, ama her kullandığımda saçlarımın temizlenmediği ve hatta yapış yapışmış hissine kapıldığım için kullanamadım maalesef. Fırça temizliğinde kullanarak bitirdim ürünü.

2- Garnier 2'si 1 Arada Çocuk Şampuanı: Bir yurtdışı alışverişim sırasında almıştım. Saçlarım boyalı olmadığı için bazen çocuk şampuanı kullanıyorum. Ama, içerisinde SLS barındırdığını sonradan farkettim. Çocuk şampuanı yahu, biraz daha temiz içerikli olsaymış keşke...

3- Activex Antibakteriyel Sıvı Sabun: Özellikle Gökçe'nin günlük temizliği sırasında kullanıyorum. Bakterilerden 12 saat boyunca koruma iddiasında olan bu ürüne güveniyorum.


4- Olay Göz Makyajı Temizleyicisi: Daha önce de severek kullanmıştım. Geçtiğimiz aylarda bir alışveriş sırasında kendisine rastlayınca nostalji yapayım dedim. Fikrim değişmedi, yine severek kullandım ve bitirdim.

5- Garnier Vitamin İçeren Jel Temizleyici: Bu temizleme jelini çok seviyorum ve ara ara kullanıyorum. Temizlik sonrası cildi germiyor, kullanım sonrası cildi canlandırıyor ve hafif ve hoş kokusuyla temizlik hissi veriyor. Yazısı burada.


6- Essence Kütikül Yumuşatıcı Kalem: Çok severek kullandım. Yurtdışına çıktığımda alınacaklar listemde. Detaylı yazısı için burayı tıklayın.

7- Dove Besleyici El ve Vücut Kremi: Kokusu ve yapısı beni benden alıyor, bitirdiğim 2. kutu. Detaylı yazım burada.

8- Toni & Guy Deniz Tuzu Etkili Şekillendirici Sprey: Hafif dalgalı olan saçlarımın, gayet güzel dalgalı ve hacimli görünmesini sağlayan bu spreyi çok seviyorum. Elimle bile saçlarıma kolayca şekil verebiliyorum, ayrıca saçlarım da yumuşacık oluyor. 2. şişesini meşhur Gratis indiriminde aldım bile.

 9- Colgate Plax Ağız Çalkalama Suyu: Ağız bakımımda vazgeçmediğim ürünlerdendir çalkalama suları. Alkolsüz ve parabensiz olması ürünün en büyük artısı.

10- Aqua Soft Lens Solüsyonu: Opti Free ile dönüşümlü kullanıyorum, memnunum.

11- Lancome Göz Makyajı Temizleyicisi: Kofre içerisinden çıkmıştı, çok beğenerek kullandım ve hatta orjinal boyunu aldım.

12- Avon Magics Transparan Fondöten: Numune boy olmasına rağmen tam 15'e yakın kez kullanabildim ürünü. İçerisinde silikon barındırıyor, Sephora'nınkinden daha başarılı buldum ben. Detaylı yazısı burada.

13- Mustela Pişik Kremi: Gökçe'nin taze bitirdiği ürün :) Çok severek kullandı ablaları :))


14- Cosmed Anti-Selülit Serum: Temiz içerikli bir selülit karşıtı ürün. 1 paket içerisinde 10 tüp bulunuyor. Tek başına elbette ki yeterli değil, spor ve düzenli beslenme şart. Yatmadan önce kullandım ve yaklaşık 15 gün sonrası birkaç cm. inceldiğimi gördüm. Detaylı yazım burada.


15- Rituel de Beaute Diş Temizlemeye Yardımcı Pratik Mendil: Dışarı çıktığımda yanımda bulundurmaya başladığım bir ürün son zamanlarda. Yemek sonrası dişlerimi fırçalamaya vakit ya da ortam bulunmadığında bu mendili kullanıyorum. Detaylı bir yazı yazmak istiyorum markanın birkaç ürünüyle birlikte, o yüzden buradan memnuniyetimi bildireyim şimdilik...

16- Magic Splash Anti-Akne Jel: Özellikle cildimin yağlı cilde döndüğünü öğrendiğimden beri daha bir sık kullanır oldum. İşe yarıyor ve detaylı yazıma buradan ulaşabilirsiniz.

17- Numuneler:
Ürünlerin hiçbirini de detaylı yazasım yok. Çünkü içlerinde çok beğendiğim ürün yok. Kullandım, günü kurtardım, bittiler...

Takipte kalın, hem bu yazımda bahsettiğim ürünleri detaylıca yorumlayacağım, hem de önümüzdeki "taze bittiler" postum yine dolu dolu olacak ;)

Siz neler bitirdiniz bu aralar???

2 yorum:

  1. Şu tonyguy spreyi almak bir türlü nasip olmadı. Herkes oldukça memnun. Saçlarım çok elektrikleniyor benim. Bitenler yazını da yazmışsın ne güzel. Ben üşeniyorum. Yazmayacağım galiba. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende elektriklenme sorunu olmadığı için bu sprey senin sorununa çözüm olur mu net bilgi veremem ama dalga vermesi ve saçları yumuşacık bırakması müthiş.
      Yaz yaz, seni de merakla bekliyoruz ;)
      Sevgiler...

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...