Bak Bakalım Blogumda Var mı?

25 Aralık 2014 Perşembe

Golden Rose Silky Touch Blush-On Allıklarım

Hafta sonuna hızla yaklaştığımız bugünlerde, uzun zamandır benimle olan ve yazısını yazmayı unuttuğumu farkettiğim Golden Rose markasına ait 2 allık hakkındaki görüşlerimi paylaşayım sizlerle...

Golden Rose markasına ait 2 allığın renklerden, soldaki 205, sağdaki 206 numara.


Uygulandığı anda her ikisi de renklerini gayet güzel veriyor. Pigmentleri iyi olan bu allıkların,  3-4 saat kadar sonra rengi bayağı hafifliyor. Yani, tazelediğiniz sürece bir sorun yok.

Fırçaya alırken biraz tozutuyor. Ambalajları içerisinde küçük fırçaları var ama ben allık fırçamı kullanmayı tercih ediyorum. İçlerinde sim barındırmaması benim için artı puan.

205 numaralı allık bronz makyajlarınız için kullanabileceğiniz kızıl kahve.


206 ise güzel bir pembe tonu. Bunu, çok hafif uyguladım, çünkü allığa tek sürüşte çıkan renk, bana bayağı koyu geliyor. Buna rağmen renk gayet güzel.


6 gr.lık bu ürünler, ambalaj olarak çok kaliteli değiller ama yukarıda da belirttiğim gibi arada tazeleyecekseniz, renk tonları çok başarılı allıklar. Fiyatları da gayet uygun.


2 yorum:

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...