Bak Bakalım Blogumda Var mı?

10 Aralık 2014 Çarşamba

ABCDerm H2O Temizleyici Solüsyon ve Tanışma Seti

Bioderma'nın bebek ve çocuklara yönelik ürünleriyle ilgili yorumlarım olacak bugün blogda.

Markanın birçok ürününü, severek ve beğenerek kullanıyorum. Fakat, Gökçe için ilk deneyimimiz; H2O Temizleyici oldu.



Misel solüsyon özelliğinde olan bu ürün, bebek ve çocukların el, yüz ve vücut temizliğinde kullanılıyor. Şeffaf ve su gibi yapısı olan solüsyon, aynı zamanda kokusuz.

Sabun, alkol ve paraben içermediği için aşırı hassas ciltlere sahip kişilerin de kullanabileceğini düşünüyorum. Pamuğa dökülen bir miktar solüsyonu cildinize uygulayabilirsiniz. Tıpkı "Sensibio" serisi ürünleri gibi uygulama sonrası durulamaya gerek yok.



Ben bu solüsyonu, daha çok Gökçe'nin yüz temizliği için kullanıyorum. Rutine bağladık, her sabah elimizi-yüzümüzü yıkıyoruz, dişlerimizi fırçalıyoruz, yüzümüzü bu temizleyici solüsyon ile temizliyoruz, ardından saçlarımızı tarıyoruz. Gökçe, bu rutine bayılıyor :)) Bu arada kullandığımızdan beri hiçbir yan etki ya da alerjik reaksiyon görmedim.

Lila Kutu'da da satışa sunulan bu ürünü buradan inceleyebilir ve satın alabilirsiniz.

Tanışma Seti:
1- ABCDerm Yüz, Vücut ve Saç Temizleme Jeli: Yine sabun, alkol ve paraben içermeyen temizleme jeli, cildi tahriş etmeden temizliyor. Ben Gökçe'ye banyo sırasında kullandım. Hafif kokulu, güzel bir jel.

2- ABCDerm H2O Temizleyici Solüsyon: Yukarıda detaylıca anlattım. Bunu da bir tatilim sırasında kullandım.

3- ABCDerm Pişik Onarıcı Bakım Kremi: Markanın çok çok beğendiğim 2. ürünü oldu. Gökçe'de pişik oluştuğunu gördüğümde hemen bu krem aklıma geldi ve birkaç gün kullandım. İçerisinde beyaz kil ve mineral talk pudra bulunuyor. Çinko oksit ve D Pantenol sayesinde kızarıklığın kısa sürede azaldığı belirtiliyor ve çok doğru. Kokusuz olması ve içerisinde bulunan gliserin sayesinde cildi yumuşatması da ürünün diğer artıları.


Lila Kutu'da bu ürünleri, buradan ve buradan inceleyebilir-satın alabilirsiniz.

*Etkinlik hediyesidir. Görüşlerim kişisel ve objektiftir.



1 yorum:

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...