Bak Bakalım Blogumda Var mı?

8 Şubat 2013 Cuma

AVON- Anew Reversalist Deneyimlerim


Bugün sizlerle Avon’un sürekli yenilediği cilt bakımı serisi içerisinde özellikle de göz kremini çok severek kullandığım Anew Reversalist serisinin gece-gündüz ve göz kremleri ile cilt temizleyicisi hakkında deneyimlerimi paylaşıcam.

Uzun zamandır göz kremini çok beğenerek kullanıyorum. Avon, serinin, diğer ürünlerini de tanıtım amaçlı deneme boylarından oluşan bir setle satışa çıkarınca hemen denemek istedim. Set içerisinde 15 ml’lik gece ve gündüz kremleri, 50 ml’lik temizleyici ve son olarak da sette orijinal boy tek ürün olan 15 ml’lik göz kremi mevcut. 

 
Öncelikle gündüz ve gece kreminden bahsedeyim. Bildiğiniz gibi bu seri, ilk yaşlanma belirtilerini ve ciltte oluşan ince çizgileri azaltmaya yarayan, oluşacak olan ince çizgileri ise önlemeye yönelik bir seri. Tabii ki gramaj olarak bu kadar az ürünle ahkam kesmem pek mümkün değil. Fakat, kremlerin cildime herhangi bir rahatsızlık vermediğini; aksine rahatlattığını, yatıştırdığını ve yumuşacık yaptığını söyleyebilirim. 

















Göz kremini burada uzun uzun anlatmıştım. Kremden çok çok memnunum, fakat cildim aynı kreme alışmasın düşüncesiyle kremim bittiğinde başka kremlerle dönüşümlü kullanıcam.
Ve son olarak cilt temizleyicisi. Seri içerisinde memnun kalmadığım tek ürün bu oldu. Gereğinden fazla kremsi yapıda, elimde köpürtüp kullanmama rağmen cildimi yeterince temizlemiyor.Ayrıca, cildimde hafif yağlı bir his bırakıyor.
Sonuç olarak temizleyicisi hariç, serinin diğer ürünlerinden memnun kaldım. Bu set, önümüzdeki ay tekrar satışta indirimde olacak. Denemeniz için iyi bir fırsat.

1 yorum:

  1. TEBRİKLER sevgililer günü için hazırladığımız çekilişimizi kazandınız.

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...