Bak Bakalım Blogumda Var mı?

18 Şubat 2013 Pazartesi

Sebamed Sun 30 Güneş Losyonu

Cildimin, özellikle de yüzümün lekelenmesini önlemek için yaz-kış kullandığım ürünlerin başında gelir güneş koruyucuları. Bildiğiniz gibi, lekeler sadece güneşten iyi korunamadığımızda oluşmuyor. Florasan ışıklar bile cildimizde leke oluşumuna neden oluyor. Bu nedenle cildimizi ve özellikle de yüzümüzü iyi korumak gerektiğini düşünüyorum.

 Bunun için denediğim ürünler içerisinde beğendiğim ve gerçekten cildimde işe yaradığımı gördüğüm marka Avon oldu. Hatta, bununla ilgili de burada yazmıştım. Bahar döneminde, marka yine satışa çıkaracak, dolayısıyla içim rahat. Fakat, gebelik dönemimde bu ürünün yerine Sebamed'inkini tercih ettim.

Hassas ciltler de dahil tüm cilt tipleri için olan bu güneş losyonu, çocuklar için de kullanılabiliyor. E vitamini nedeniyle cilt hücreleri de korunuyor. UVA ve UVB karşı koruyor, içeriğindeki E vitamini sayesinde güneş altında bile cildi koruyor. Kokusu da çok hafif. İçerisinde yağ, herhangi bir renklendirici ya da alkol yok.

Losyon olarak adlandırılmasına rağmen, gayet koyu kıvamlı bir losyon. Cilt tarafından kolaylıkla emiliyor ve yüzde beyaz losyon lekesi kalmıyor. Ayrıca, sürdükten sonra ciltte yapış yapış bir his de bırakmıyor. Daha önce oluşmuş olan lekeler için tedavi edici özelliği yok tabii, amaç, yen, oluşumu önlemek. Ben, kendi adıma bu konuda birşey söyleyemeyeceğim; çünkü yüzümde "gebelik maskesi" denilen kahverengi lekeler oluştu. Fakat, bu lekeler, kullandığım bu losyon sayesinde minimum düzeyde mi oluştu, yoksa losyonun hiçbir etkisi olmadı da zaten yüzümde bu kadarla mı sınırlı kalacaktı lekeler, bilemiyorum.

Losyonun 20-30-45 ve 50 koruma faktörlü seçenekleri mevcut. Daha sağlıklı ve fazla kimyasal içermeyen güneş losyonu arayanlar, bir baksınlar derim ;)


2 yorum:

  1. güzel bir ürün ama oldukça da yağlı bir ürün olduğu için bende sivilcelerin çıkmasına neden olmuştu. uyarım istedim..

    YanıtlaSil
  2. Hımm,
    Bende böyle birşey olmadı hiç. Ben kutunun tümünü bitirdim hem de. Her ciltte farklı etkiler yaratıyor demek ki. Teşekkürler uyarın için sevgili Narçelen...

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...