Bak Bakalım Blogumda Var mı?

3 Şubat 2012 Cuma

Taze Bittiler- 16

Tam 16 aydır bu postu hazırlamanın bana verdiği keyfin apayrı olduğu konusundaki fikrimde en ufak bir değişiklik olmadı. Hatta bu konuyu abartıp evde kullanmakta olduğum ya da o ay içerisinde yeni kullanmaya başlayacağım ürünlerimden ay boyunca kullanıp bitirebileceğimi tahmin ettiğim ürünlerin listesini çıkarıp o ürünler üzerine daha da yoğunlaşıyorum.
Bakalım Ocak ayı boyunca neleri bitirebilmişim?

1- Opti Free Lens Solüsyonu: Her ay bir tane bitirmişliğim var fakat hala bir detaylı tanıtım yapamadım, ayıp ettim, farkındayım.

2- Avon Solutions Youth Mineral Day Cream: Bu ürünü çok sevdiğimi size burada anlatmıştım. Aynı kremden bir tane daha bitirdim. Aynı ürünün sürekli kullanıldığında etkisinin azaldığını düşündüğümden ve kış aylarında yoğun bir şekilde cildimin neme ihtiyaç duyması nedeniyle Neutrogena Yoğun nemlendirici krem kullanmaya başladım.

3- Loreal Pure Zone Temizleyici Losyon: Cildimi temizledikten sonra tonik olarak bunu kullandım çok iyi temizliyor fakat alkol oranı yüksek. Dolayısıyla Hem çok ağır kokuyor, hem de cildimi ekstra kurutuyor.

4- Flormar Dudak Kalemi(No:710): Severek kullandığım bir ürün oldu. Tanıtımım burada

5- Isabelle Dupont Göz Kalemi: Çook severek kullandığım koyu kahve tonunda bir kalemdi. Ne akma yaptı, ne gözüme bulaştı, ne aktı gitti, ne de gözümde rengi soldu. Çok başarılıydı.

6- Avon Çift Taraflı Rimel&Hata Düzeltici: Hata düzeltici kısmını hala kullanıyorum, rimel tarafını bitirdim. Avon'un rimellerini genel olarak başarılı buluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...