Bak Bakalım Blogumda Var mı?

27 Şubat 2012 Pazartesi

Alix Avien Oje-(272) ve Rapsodi Oje-(156)

Alix Avien'den gelen bonbon şekerlerinden birini hafta sonu denedim. Çoook tatlı bir mavi kendisi.
Ojeyi, tırnaklarıma 2 kat uyguladım. İlk katı geçtiğimde yeşil ton daha hakimdi, 2. katında asıl rengini verdi. Biraz fazla sıvı ve dolayısıyla akışkan fakat bu sorun değil. Markanın hemen tüm ojeleri gibi bu da çok hızlı kuruyor.
Fotoğraflar biraz bulanık çıkmış ama yine de rengin canlılığını ve tonunu iyi gösteriyor en azından. Renginin tırnağımı boyama olasılığını da düşünerek altına top coat sürdüm.Oje, kalıcı ve hemen soyulmuyor.
Maviyi yalnız bırakmayayım diye, oje kutumun içerisinde kaybolmuş olan Rapsodi'nin ışıltılı ojesini yüzük parmağıma uyguladım.
Yukarıdaki fotoğrafı da özellikle flaşlı çektim ki ışıltısını farkedin ;) Ben bu ikiliyi çok sevdim :)

*Alix Avien oje, firma tarafından gönderilmiştir. Görüşlerim kişisel ve objektiftir.

2 yorum:

  1. bende bu rengi severek kullanıyorum canım,çok tarz bir renk..

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle Özgecim, hergün kullanabilirim bu rengi :)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...