Bak Bakalım Blogumda Var mı?

29 Şubat 2012 Çarşamba

Panthenol Forte-Lip Balm

Ben ki, bu yaşıma kadar dudaklarıma ruj dışında başkaca hiçbirşey sürmezdim, az sonra tanıtacağım lip balmı,  kış boyunca yaşadığımız soğuk, karlı ve ayazlı günlerde çoook işime yaradığı için severek kullanır oldum. 
Ürün; D-Panthenol ve betakaroten içeriyor. 5 ml.'lik bu balm, bana çok kısa süre dayanacak gibi görünüyor, çünkü gün içerisinde rujumu sürmeden önce dudaklarıma bu balmı sürüyorum. Akşamları ise en az 2 defa. Ayrıca ürünün SPF 15 koruma özelliğini de unutmayalım. Bu balm da, markanın diğer ürünleri gibi limon çiçeği kokuyor. Misss miss...
Ürün, daha çok eczanelerde satılıyor. Fiyatı ise 8,00 TL civarı.
İnternette bu marka üzerine biraz araştırma yaptım ve sanırım birkaç ürününü daha deniycem. Elimdekiler bitsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...