Bak Bakalım Blogumda Var mı?

1 Şubat 2012 Çarşamba

Berlin Kaplanı

Önceki akşam, (uzun zamandır evde olmanın verdiği bunalma sonucu) eşimle birlikte sinema keyfi yapalım dedik ve Ata Demirer'in son filmini izlemeye karar verdik.
Almanya'da yaşayan ve çok da başarılı olmayan boksör Ayhan, bir miras meselesi yüzünden çok uzun yıllardır görmediği akrabalarıyla karşılaşmasının ardından gelişen olayları konu ediyor.
Daha önce çevirdiği filmlerde de çok fazla başarı yakalayamamıştı ama Ata Demirer, bu filmle başarıya değil; fiyaskoya imza atmış. Senaryo saçma sapan, olay örgüsü ya da kurgusu hiç başarılı değil, komedi filmi olmasına rağmen espri yoksunu, çok basit ve eksik bir filmdi izlediğim.
Tavsiyemdir, izlemenizi gerektirecek bir enteresanlığı yok filmin. Öyle ki, filmin ikinci yarısını ilk yarıda bulamadıklarımı bulurum umuduyla izledim, boşu boşuna vakit kaybetmişim...


 Dipnot: Afiş, internetten alıntıdır.

2 yorum:

  1. aslına bakarsan eyvah eyvah ıkılemesını de begenmemıstım ben. ama bu onlara gore bıraz daha ıyıydı sanki :)

    filmle ilgili beni en sınır eden sey de resmen 20 dakıka suren reklamlardı. sonra ara bitiminde de reklam izlettirdiler 2 tane, neyseki 2 dk gibibir şey surdu o. sozun ozu 1.bu cinebonus iyice ısın cılkını cıkarmıs. 2. ata demirer hiçbiseden olmasa da bu reklam gelırlerınden parayı goturur :D

    YanıtlaSil
  2. İşte burada da zevk ve tercih olayı devreye giriyor Gamzecim :) Ben de Eyvah Eyvah 1-2 yi beğenmiştim. En azından daha sıcak ve samimiydi, oyuncu kadrosu sağlamdı, tiplemeler çok başarılıydı, yani sırıtan birşey yoktu.
    Ooof, reklam kısmı çok kötü olmuş senin için. Bu da bazı sinemaların para kazanma politikası, maalesef ki seyirciye yansıtılıyor.
    Bakalım Ata, bu işten kazanacak mı? Hasılat ne düzeyde kalacak :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...