Bak Bakalım Blogumda Var mı?

19 Eylül 2011 Pazartesi

Emily Dudak Kalemlerim

Bunları alalı çok oldu ama tanıtım için ancak sıra geldi. Zaten elimde çok fazla ürünüm var tanıtmam gereken. Sırayla diyorum ve dudak kalemleri hakkında düşüncelerimi yazmaya başlıyorum.
Aslında her zaman gözümüzün önünde olan ama görmezden geldiğimiz bir marka Emily. All About İlknur'da 202 numarasının tanıtımını gördükten sonra tesadüfen Rossman'da hem de 1,25 TL gibi bir fiyata satın almıştım.
Soldaki 202, diğeri de 211 numaralı olan. 
Sürümü ve kıvamı yumuşacık, rengini çok iyi veriyor, ayrıca renk tonları da gayet başarılı. Ayrıca, uzun süre de dudakta kalıyor. Zaten bunları gördükten sonra bir de göz kalemlerine dadandım. (Allah sonumu hayır etsin.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...