Bak Bakalım Blogumda Var mı?

5 Eylül 2011 Pazartesi

Döndüm...

İnsanoğlu kuş misali, dün bu saatlerde plajda güneşleniyordum, bugün ise aynı saatlerde işyerinde bilgisayar başındayım :) Hey gidi...

Pazartesi sendromu bence bugün diğer pazartesilerden daha baskın. En azından bende öyle, neyse bakalım sizlerle yavaş yavaş alışıcaz.

9 günlük uzuunca bir tatil yaptık, kimimiz ailesiyle, eş dost akraba ziyaretleriyle bayramı kutladı, kimileriyse benim gibi süreci tatil modunda yaşadı. Anlatılacak çok şey var, döndüm, teker teker hepsinden bahsedicem.
Buralardayım, benden ayrılmayın :)



                                                                     Oje:  Deniz-kum-güneş ve bikinimle müthiş uyum sağlayan harika tonuyla beni benden alan, kıvamı ve sürümü çok başarılı Woo-359
Ayaklar: Benim ;)


1 yorum:

  1. ayaklar benim'e koptum delim yaw bu arada ahaha kızım kim ne derse desin çok ta fifi! Ben seni sen beni seviyoruz millete giren çıkan ne .) Hahaa enişteye selam aynen biz bu yaz ABD sonra Maldivler dedik bakalım kısmet darısı size de yavrum. Bünyeye bakma annem sen öküz gibi yerim ben .) Yemem mi en kralında TapaTapa'da yedik ama paelle bana ağır gelio bebem yaw. Öperimm duble duble.

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...

Yazılarım E-mailinize Gelsin ;)