Bak Bakalım Blogumda Var mı?

8 Eylül 2011 Perşembe

Bitirdiğim Kitaplar

Bunlarla ilgili bir post hazırlıyordum ama araya bir sürü şey girdi. Postların arasında taslak olarak kalmaması için de artık noktayı koyuyorum.
1-Arı Kovanına Çomak Sokan Kız:  Serinin son kitabında kahramanımız Lisbeth Salander'i geçmişi bırakmıyor ve yüzleşmeler, hesaplaşmalar, Lisbeth aleyhine yapılan suçlamalar, kendisini yepyeni ve bu kez daha uzun bir maceranın içine sürüklüyor. Seride en çok beğendiğim kitabın "Ejderha Dövmeli Kız" olduğunu söyleyebilirim. Acaba yazar, bu kitabı yazarken ölmeseydi, bir sonraki macera ne olurduyu merak etmiyor değilim.
2- Sergüzeşt: Sami Paşazade Sezai'nin meşhur kitabı Sergüzeşt'i İstanbul'da hasta ziyaretim sırasında bulmuş ve birkaç saatte bitirmiştim. Türk edebiyatının önemli eserlerinden olan bu kitapta "Dilber" adlı küçük bir kızın acıklı yaşam öyküsü anlatılıyor. Döneminin iyi yansıtıldığı ve tanıtıldığı kitap, yer yer beni bunaltsa da yine de
merakla okunuyor. Anlatımı gayet yalın, kurgu iyi işlenmiş, yazı dili basit. Kısaca, okuyun efenim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...