Bak Bakalım Blogumda Var mı?

1 Ağustos 2011 Pazartesi

Taze Bittiler- 10

Bu ay, "Taze Bittiler" postlarımın onuncusunu yayınlıyorum. Benim için harika bir çalışma. Blog okuyucularının büyük bir keyifle okuduğu, bloggerların da büyük bir keyifle hazırladığı bu yazıların faydalarını burada anlatmıştım. Yazının üzerinden 10 post hazırlamışım, aynı şevk, aynı heyecan mevcut hala bende.
Bu ay 12 ürünle vedalaştım, hiç de fena bir rakam olmadığını düşünüyorum ben. Neler bitirdiğime bakalım mı?
1- Pantene Pro-V Onarıcı Bakım ve Nem Terapisi: Bence bu ürün, ayrı bir post konusu. Çok çok memnun kaldım.
2-Esmen Manolya Kokulu Kolonya: Bu da aslında ayrı bir post konusu. Yaz aylarında bırakın parfümü, deodorant bile ağır gelebiliyor bazen. Ben de elimdeki çeşit çeşit sprey kolonyaları kullanarak ferahlıyorum. Bu kolonya da misler gibi manolya kokuyordu. Şişesini atmadım, onunla ilgili güzel planlarım var.
3-Eveline Peeling: Çok uzun aralıklarla kullandığım için gerçekten işe yarıyor mu, bilemiyorum. Düzenli kullanım şart.
4-Skin Polisher Yüz Maskesi: Cilt parlatıcı etkili bu yüz maskesini toplamda 4 kez kullandım. T bölgesi, normal ve kuru ciltler için uygun olması nedeniyle yazın kuruyan cildimi bu maskeyle canlandırmaya ve parlatmaya çalıştım. Maskenin içinde minik tanecikler vardı, bu tanecikler sayesinde cildin gözeneklerindeki kiri arındırdığı vaadediliyordu. Cildimi temizlemesine, yumuşacık yapmasına ve parlatmasına birşey diyemem ama açıkça söylemek gerekirse kokusu dayanılmaz derecede kötüydü. İçeriğindeki krem ve bal kokusunun karışımı sayesinde resmen maskeden soğudum.
5- Avon Super Magnify Maskara: Plastik fırçaya sahip olması nedeniyle pek de sıcak bakılmayan bir rimel ama kirpikleri kıvırarak uzatan, benim de başarılı bir maskara oldu kendisi.
6- Terkur Antihidrotik Krem: Yaz aylarında başımızın belası olan ayak kokularına çare olarak önerilen ilaçlardan biri. Vaadi, ayak terlemesini önlemek ama bu kadar sıcakta çok başarılı olduğu söylenemez. Bu kremi kullandıktan sonra ayaklarım yine terliyor ama en azından koku olmuyor. Eveline'in tarçın kokulu ayak kremini kullanıyorum şimdi, gerçekten çok memnunum, ayrı bir post yakında geliyor.
7- Avon Kalem Ruj: Çok uzun zamandır elimde olan bir üründü. Tek başına kullanmamın yanısıra başka renk rujlarla da karıştırarak kullandım, böylelikle  Hadi Bit Kutusu'ndan çıkarak çöpü boyladı.
8- Avon Smooth Minerals Ruj: Burada  açıklamıştım. Hiç memnun kalmadığım bir ruj oldu kendisi.
9-Opti Free Lens Solüsyonu: Her ay 1 tane bitirmeyeni dövüyorlarmış :)
10- Garnier Skin Naturals Vitamin İçeren Jel Temizleyici: Kendisini Migros indiriminde tanımış ve beğenmesem bile bir şekilde tüketirim düşüncesiyle satın almıştım. Ancak, beklediğimden çok üstün bir performans sergiledi kendisi. Yüzümü gerçekten çok iyi temizliyor. Öyle ki, ardından tonik kullanımına bile gerek olmuyor. Yapış yapış bir ürün değil ve bu nedenle kolaylıkla da yüzümden çıkıyor. Bence tek eksiği, temizlikten sonra cildimi biraz kurutması.
11- Thermal Gel Selülit Giderici Krem: Resmen fındıklı gofret kokan ve hiç bir işe yaramayan, burada açıklamalar geçtiğim ürün.
12- Dove Therapy Besleyici Bakım Kremi: Şampuan sonrası kullandığım ve sadece saçlarımı yumuşattığına inanadığım bildiğimiz saç kremi. Üzerinde "Besleyici Bakım Kremi" yazması, kendisinin iyi bir ürünmüş gibi gösterilmesine yol açmış o kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...