Bak Bakalım Blogumda Var mı?

24 Ağustos 2011 Çarşamba

Nivea Visage Pure&Natural Tonik

Bu toniği ilk çıktığı zamanlarda bir markette tanıtım görevlisinin öve öve bitirememesi ve fiyatının da uygun olması nedeniyle almıştım. Görüldüğü üzre tonik neredeyse bitmek üzere ve ben hala beğenip beğenmediğim konusunda kararsızım.
 
Neden mi? İçerisinde paraben, silikon, renklendirici ve mineral yağlar olmadığını öğrendiğimde ürünün tam bir bitkisel ürün olduğunu ve dolayısıyla da piyasadaki diğer toniklere nazaran tam anlamıyla işe yarayacağını düşünmemdi. Gerçekten de kullandığımda renksiz, yağsız, tazelik veren bir kokuya sahip, cildimde en ufak bir yanma yapmayan ürün olduğunu gördüm.

Ancak, kullanmaya devam ettikçe kutusunun arkasında yazan özellikleri tam anlamıyla cildime yansıtmadığını farkettim. Ne cildime ışıltı kattı, ne de tam anlamıyla temizledi. Ya da ben öyle düşünüyorum. Nasıl yani derseniz; ben bu toniği Garnier skin naturals vitamin İçeren jel temizleyicinin ardından kullanmaya başlamıştım. Ya o temizleyici, müthiş derecede başarılı bir şekilde cildimi temizliyordu da toniğe gerek kalmıyordu, hatta o yüzden tonikli pamuk bembeyaz kalıyordu, ya da bu tonik hiçbir işe yaramıyor. Çünkü bu şüphemi ortadan kaldırmak için başka temizleyiciler de kullandım o zaman da cildimi tonikle temizlediğim pamuk bayağı kirli görünüyordu.  
Aşağıdaki fotoğrafta temizleyici ardından yüzüme sürdüğüm tonikli pamuk yer alıyor. Beni bu kadar şaşırtan da bu oldu, yahu biraz da bir lekecik falan olmaz mı?
Kararsızım, bu toniği başka kullananlar ne düşünüyor acaba?

2 yorum:

  1. Evet ben de aynı şeyleri düşünüyorum çok hafif rahat bir tonik ama temizleme ya da germe etkisi göremedim..Belki de doğal olduğundan..Kimyasal maddeler olsa daha etkili olurdu ama bu seferde zararlı olucaktı..Dolayısiyle bilemiyorummm...Ufff ne karışık bu güzellik işleri...Güpgüzel olsaydım bunlara gerek olmayacaktıı..:( :/

    YanıtlaSil
  2. :) Biz güzelliğimizi korumak ve artırmak için yapmıyor muyuz bunları sevgili adsız, kendine haksızlık etme bence ;) Deneyerek bir sürü ürün hakkında da görüş sahibi oluyoruz işte :)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...