Bak Bakalım Blogumda Var mı?

23 Haziran 2011 Perşembe

Kurabiyelerim Geldi

Sevgili Bircan'ın blogunda,  Butterfly-Cookie ile ortaklaşa düzenlediği kurabiye kampanyasında kazanan ben olmuştum.

Öncelikle Bircan Hanım ve daha sonra kurabiyeleri tasarlayan Serran Hanım'a çok çok teşekkür ediyorum. Müthiş derecede ilgili ve özenli davrandıkları için.

Gerek istediğim kurabiye çeşidiyle ilgili görüşmelerim sırasında, gerek kurabiye seçimimde ve gerekse gönderim sırasında bu kadar titiz, sıcak ve canayakın davranışları nedeniyle Serran Hanım'a çoook teşekkür ediyorum. Kardeşimin doğum günü için hazırlattığım kurabiyeler nefis olmuş. Serran Hanım, yaptığı kurabiyeleri bana mail gönderdiğinde düşündüğüm ilk şey; istediğimden çok çok daha güzel olduğuydu. Özenli paketlemesi ve şık ambalajı da çok güzel görünüyor.

Bir kez daha teşekkürler...

1 yorum:

  1. afiyet olsun canım Serran Hanımın da ellerine saglık bütün sevdiklerinizle nice mutlu yıllara

    sevgiler bircan

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...