Bak Bakalım Blogumda Var mı?

29 Nisan 2019 Pazartesi

Mutluluk Ülkesi: Tatlistan

Son günlerde ofiste bir telaş, bir telaş... En sevdiğim arkadaşlarım evleniyor :)


Uzun zamandır beklediğimiz bu güzel haberi aldığımızda elbette ki çok mutlu olduk. "Oğlan bizim, kız bizim" mantığında hemen harekete geçtik tabii. Kız isteme töreni birkaç hafta içerisinde yapılacak ve biz de doğal olarak, gelin kızımız ne giyecek, masa süslemesi nasıl yapılacak, çiçek ve çikolata nasıl olmalı soruları eşliğinde hepimiz kolları sıvadık :)


Tabii zamandan kazanmak için de hepimizin çok severek kullandığı internetten alışveriş sitelerini incelemeye koyulduk. Kızımız için kıyafet bakmanın yanısıra çiçek-çikolata işleri bende. Bu tür konularda fazla detaycı ve titiz olduğumdan seçimleri yaparken, renk-konsept-çiftimizin tarzını yansıtan ürünleri bulmak gibi kriterleri gözönünde bulundurmaya özen gösteriyorum. Özellikle de bu kadar özen gösterirken yanımızda olmasını istediğimiz markalar da bizim gibi özenli ve titiz olsun istiyorum.

Madem özel bir gün, kişilerin özel hissetmesini sağlayacak; tasarım ve zevk sahibi bir firma arayışına girmeliydik. Bu anlamda göz dolduran, el emeği göz nuru ve lezzetli ürünlerin satışını yapan Tatlistan ile tanıştık.

Tasarım ve lezzetin buluştuğu Tatlistan, 2010 yılında kurulmuş, ilk günkü heyecanını deneyimleriyle birleştiren bir firma.

Kişiye özel el yapımı şekilli çikolataları, özel sunumu olan kutulu ve taşıma çantasıyla birlikte özel günlerimizde yanımızda olabileceğini düşündüğüm Tatlistan'da ilk olarak Söz ve Nişan Çikolatalarını incelemeye aldım.
%100 Belçika çikolatalarından, hem de katkısız el yapımı çikolatalar, İstanbul içi motokurye ile teslim ediliyor. 
Çok şık bulduğum bu modellerin yanısıra sitede incelediğim bir diğer bölüm de Tepsili Çikolatalar.
Kararma ve paslanma yapmayan tepsilerde tül, yapay çiçek ve kurdele süslemeli bu şık tasarım, arkadaşımın favorisi oldu. Tabii konseptteki renkler henüz belli olmadığından, sipariş sırasında renkleri değiştirme şansımızı kullanacağız.
Gondol tepsideki bu tasarım da gayet hoş değil mi sizce de?

Sitede ilk olarak beklentilerimize uygun ürünleri sizlerle de paylaşmak istedim. Bunun yanısıra sitede special çikolata, hediyelik mum ve kolonyalar, rengarenk makaronlar ile ürün çeşitliliği de bir hayli fazla olan siteyi incelemenizi öneririm. Sloganı "Hayallerin başladığı değil; şekil aldığı yer" olan Tatlistan, ciddi anlamda içinize sinecek seçenekleriyle sizleri bekliyor.










16 yorum:

  1. Bu sektör aldı başını gidiyor! Site de aklımda olsun, ofiste bekar arkadaşlar var; gün olur, lazım olur :)) çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama gerçekten insanı mutlu eden ayrıntılar bunlar. Benim evlendiğim dönemde de olsaydı diye hayıflanmadım değil :)

      Sil
  2. ama bunlar çok güzel görünüyor. Hemen bakıyorum siteye

    YanıtlaSil
  3. böyle güzellikleri gördükçe bunlar 11 sene önce niye yoktu diyesi geliyor insanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi Eminecim, ben de hayıflanmadım değil :)

      Sil
  4. Benim bu siteye muhakkak uğramam lazım ...

    YanıtlaSil
  5. Tatlı hoş heyecanlar hazırlıklar bunlar..

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir tanıtım olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel şeyler varmış :)

    YanıtlaSil
  8. Tatlistan ürünlerine bayildim. Arkadaslarina da mutluluklar dilerim canim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi, ne kadar şık sunum ve lezzetler :)
      Çok teşekkürler :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...