Bak Bakalım Blogumda Var mı?

8 Ağustos 2018 Çarşamba

Taze Bittiler -92

Ben bu yazdan hiçbirşey anlamadım desem? Ne havasından, ne akıp giden zamandan... Bir de hayatımdaki yoğunluk eklenince günler geçti gitti birden. Daha dün Ağustos ayına girdik diyorduk, bugün 7. günündeyiz ayın. Bir sürü koşturmaca işte...Neyse sağlıklı ve huzurlu olalım da gerisi boş.

Temmuz ayında bitirdiklerimle bloğa dönüş yapmış olayım. Bakalım çekmece-dolaplardan hangileriyle vedalaşmışım...
1- Rexona Invısıble Beyaz İz Karşıtı Deodorant: Yaz döneminde parfümden çok deodorant tüketme eğiliminde oluyorum. Özellikle de siyah renkli tekstil ürünlerini deodorant izinden korumak üzere tasarlanmış bu deoyu siyah kıyafet giydiğimde kullandım. Deodorant izi olmadan mis gibi ve nispeten kalıcı kokusuyla da çok rahat ettim.


2- Duru Meyve Özlü Sabun: Yurdışındayken lazım olduğu için almıştım. Kokusunu çok beğenmiştim, mutlaka burada da vardır.


3- Ceradolin Nemlendirici Losyon(Su Bazlı): Çok çok beğenerek kullandım. Kokusuz ve birçok yağ içeren ürün, iyi bir nemlendirici.
4- Catherine Arley Gloss- No:100 : Gördüğünüz üzere bayağı dibini de sıyırarak bitirdiklerimden. Tek başına da, ruj üzerine uygulayarak da kullandım. Bunun bir de kırmızı tonu var, efsane...

5- Amutiya Dream Lash Volume+Length Mascara: Kirpiklerimi hem uzatıp hem de hacim vermesi, renginin koyuluğu, temizliğinin kolaylığı gibi özellikleri sayesinde en sevdiklerimden oldu.

6- Rapsodi Oje-163: Yıllar öncesinden almış olmama rağmen yapısının ve dokusunun bozulmadığını gözlemlediğim ojeler arasında yerini alan ürünün rengi de gerçekten çok güzeldi. Şimdilerin modası metalik yapıdaki ürün, tırnaklarımda 3 gün kadar kalıyordu.

7-8- Migros Islak Havlu; ilk kez denediğim ürünü burada sizlerle de paylaşmak istedim. Islaklığı gayet iyi hafif ve hoş kokulu, mendilinin yapısını da çok beğendim. 1,00 TL gibi fiyata satılıyorken denemek için almıştım ama sanırım zam gelmiş. Ne kadar pahalanabilir ki diye düşünüyorum, bir şans verin derim ;)  Cle Up Disk Pamuk ise sürekli aldığım ürünler arasında. Stoğum bitti, yenilemem gerek.
9- Absolution Le Soin Repulpant Maske: #sihirlimaviyleannelergünü etkinlik sponsorum Yaşam Dükkanı tarafından gönderilen maskeyi henüz deneyebildim. Kremsi yapılı ve naif kokulu maskeyi sadece 10 dakika yüzünüzde bekletip bol suyla durulamanız yeterli. Nemlendirici etkili ve kırışıklıklara karşı savaşan maske organik sertifikalı. İkincisini kullanmaya başladım bile.


10- Clinique Dramatically Different Nemlendirici Losyon: Markanın bu yağsız nemlendirici tam da benim gibi karma ciltlere uygun. Cildin nem kaybını önlemeye yardımcı jeli günde 2 kez kullanmak yeterli.


Özellikle kozmetik bitirdiğime sevindim geçtiğimiz ay yine fena bir ay olmamış. Bakalım Ağustos ayında hangi ürünlerle vedalaşacağım...





16 yorum:

  1. Ben de bu yazdan pek bir şen anlamadım sanırım, dengesiz bir iklim yaşadık:)

    Clinique'in nemlendiricilerini çok merak ediyorum, elimdekiler bittiğinde ben de mutlaka denemek istiyorum. :)

    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, herşey çok dengesizdi... Bende pek işe yaramadı, bir de siz deneyin ;)

      Sil
  2. cerodolın açık ara farkla benımde favorılerım arasında :* gelsın bayrama cıcılerrrr mucuksss:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok severek kullandım, son 2 kaldı onlar da bu ay içinde bitiyor. Bayrama cici almayacağım tatlım, elimdekileri tüketmeye çalışıyorum yine ;)

      Sil
    2. Bende yüz kremı vs vardı onları aldım, başka kozmetık vs bırseyler almadım.İsraf edıyormusum gıbı gelıyor artık.

      Sil
    3. Aynen canım, arada minik kaçamaklar oluyor ama yine de ben de tutuyorum kendimi ;)

      Sil
  3. Amutiya markası ne oldu acaba bende de glossları vardı fena da değildi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi, pek görünmüyor ortalıkta. Ürünleri de güzeldi...

      Sil
  4. Yaz bence de cok cabuk geciyor 🤗

    YanıtlaSil
  5. Rapsodi ojenin rengi ne kadar güzelmiş öyle, resmen gözüm takıldı! Ceradolin losyon benim de en sevdiklerimden. Yenilerini güle güle kullan canım, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok güzeldi Başakçım, eski ojelerin yapısı çok daha iyiydi bir de, şimdikiler hemen bozuluyor. Yenilerini kullanıma açtım bile, sevgiler...

      Sil
  6. Migros'un ıslak havlusunu eşim iş yerinde kullanıyormuş hatta geçenlerde dedi bana '' bundan alsana '' diye. Şimdi karşıma çıkınca aklıma geldi. Migros'a gidersem bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zam gelmiş ne yazık ki Yeşimcim, ama yine de kesinlikle alınası ;)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...