Bak Bakalım Blogumda Var mı?

16 Ağustos 2018 Perşembe

Kişiye Özel Hediyelik Arayanlar İçin: PersonalizedCart.com

Dövizin alıp başını gittiği bugünlerde yurtdışı alışverişi konusunda tereddütte olanlarımız var elbette. Ancak, uzun süre sıcak/soğuk tutsun, gayet sağlam olsun ve gramaj olarak da çok sıvı alabilecek kapasitede olsun diyorsanız işinize yarayacağını düşündüğüm bir ürünle tanışın isterim.


"Yeti" markalı bu termos, hem görünüm hem de işlevselliği nedeniyle merak ettiğim ürünlerden biriydi. Özellikle önümüzdeki günlerde çıkacağım tatilde işime fazlasıyla yarayacağını düşündüğüm ürün, elimden düşmeyecek gibi görünüyor.
PersonalizedCart.com sitesinde satışa sunulan ürün, paslanmaz çelikten üretilmiş ve üzerinde akrilik kapağı bulunuyor. İçerisindeki sıcak sıvıyı en az 12, soğuk sıvıyı ise 24 saat kadar sıcak/soğuk tutma özelliğine sahip termosun dış yüzeyi ısınmadığından eliniz yanmıyor. 890 ml. sıvı alma kapasitesine sahip ürün, bulaşık makinesinde de yıkanabiliyor. Kendisi çelik olmasına rağmen ağır da olmayan termos, seyahatlerinizde, ofiste, evde, plajda, gittiğiniz her yerde tam bir kurtarıcı.
Pembe, yeşil, mor ve beyaz renkleri bulunan Yeti termosun, ben siyah olanını seçtim. Sitede sipariş öncesi isterseniz farklı süslemeler ve yazı fontu belirleyerek termosu görsel olarak daha da güzelleştirebilirsiniz.

PersonalizedCart.com sitesinde, hem kendinize hem de sevdiklerinize hediye edebileceğiniz birbirinden güzel alternatifler mevcut. Bu termosta olduğu gibi diğer alternatifleri hem de güvenle alabilir, hem üzerini siz tasarlayarak kişiye özel hediye haline getirebilir, hem de farklı bir hediye vermenin mutluluğunu yaşayabilirsiniz.

Keyifli alışverişler...

18 yorum:

  1. çok kullanışlı, tasarımı da harika, hele kişiye özel oluşuna bayıldım, benim tercihim Yeşil :) güle güle kullan İlknurcum, içtiklerin şifa olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşil de çok güzel görünüyor Esracım, çok teşekkürler :)

      Sil
  2. Bir arkadaşımın doğum günü yaklaşıyor ona termos almayı düşünüyorum ben de mor olan çok tatlı imis😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde siteyi hemen incelemeni öneriyorum Aslıcım :)

      Sil
  3. Şimdiye kadar hiç yurt dışı alışverişim olmadı,sanırım biraz şüpheciyim bu konuda.Ama alışveriş yapılmış ve tavsiye edilen sitelere göz atıyorum muhakkak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğin bir şey olduğunda sanal kart ile denemeni öneririm Yeşimcim, güzelliklerden mahrum etmeyelim kendimizi ;)

      Sil
  4. yaa bayıldımmm yeşil tam benlikmiş

    YanıtlaSil
  5. Bir ara termos merakım vardı, çay yapmaya üşeniyordum sabah termosa çay yap, akşama kadar sıcacık içiyordum sonra bıktım niyeyse...çok güzelmiş, bu arada sevgili Derya'dan görüp geldim bloğunuza. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler hoşgeldiniz :)) O halde sanırım bu termos işinizi çok rahat görecektir :)
      Sevgiler benden de...

      Sil
  6. Merhaba Derya'nın blogundan(deli kızın bohçası) isminizi okuyarak keşfe geldim😊Bana da beklerim 😊
    Bu arada mor termosa bayıldım 🖒

    YanıtlaSil
  7. Cok güzelmis canim bakacagim hemen 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak tatlım, senin de işine yarayacaktır eminim ;)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...