Bak Bakalım Blogumda Var mı?

10 Ağustos 2018 Cuma

Procsin'de Yenilikler Bitmiyor...

Gün geçmiyor ki, Procsin skalasına yepyeni ürünler eklemesin. Bir de, yaptığı birbirinden avantajlı yaz kampanyaları sayesinde, hem ürünleri deneyimleme; hem de o çok beğendiğimiz birbirinden başarılı çeşitlerini edinmek için uygun fiyat politikası, alışveriş keyfimizi ikiye katlıyor.

Geçtiğimiz hafta, Procsin'den gelen ve blogger arkadaşımız @edaliblog ile gerçekleştirdiği ortak çalışması olan ürünlerle dolu şık paket elime geçtiğinde elbette ki çok mutlu oldum. Markanın, piyasaya henüz çıkardığı bu ürünleri hemen denemeye başladım.

Ortak özellikleri cildi beslemek, nemlendirmek, pürüzsüzlük hissi vermek ve cildi yumuşatmak olan bu ürünleri biraz daha detaylı inceleyelim mi?
1- Procsin Butter Cream:
Bakım seti içerisinde yer alan ilk ürün; butter creamin en önemli özelliği tüylenme karşıtı oluşu. Düzenli olarak kullanıldığında etkisini gösterecek olan kremin şeker pembesi rengi ve şeker gibi bir kokusu var. Uygulama sonrası cilt tarafından çabuk emilimi ve nemli-yağlı bir his bırakmaması bence ürünün diğer artılarından. 200 gr.lık sağlam ambalajında satışa sunulan ürünün fiyatı indirimli 29,90 TL
2- Procsin Aloe Vera Gel:
Propolis özlü ve aloe veralı bu jelin, içerdiği bu ürünler sayesinde, cilde bakım yapması ve onarmasının mümkün olmadığını söyleyemez kimse. Mis gibi aloe vera kokulu jel, adı üzerinde jel yapıda ve yine yapış yapış bir his bırakmıyor. Özellikle deniz tatilinde, güneş ve denizin cildi yıpratmasını önlemek ve cildi yatıştırmak üzere kullanıldığında etkisinin çok daha fazla olacağını düşündüğüm ürün, cildi yumuşacık yapıyor. Ürün gramajı ve fiyatı Butter Cream ile aynı.
3- Procsin Butter Hydra Mist Spray ve Procsin Aloe Vera Spray:
Cildi nemlendirme ve ferahlatma konusunda ciddi anlamda başarılı olduklarını gözlemlediğim spreyler, çok hafif ve mis gibi kokulara da sahip. Özellikle deniz tatilinde elimden düşürmeyeceğim ürünleri, kullanmadan önce buzdolabında bekleteceğim. Bu sayede ferahlatıcı etkisini çok daha fazla hissedeceğimi düşünüyorum. 100 ml.lik ambalajlarında satışa sunulan ürünlerin fiyatı yine indirimli ve 14,90 TL
Siz ürünler hakkında neler düşünüyorsunuz, deneme şansınız oldu mu?

22 yorum:

  1. Spreylere özellikle aloe vera lı olana bayıldım sürekli onu kullanıyorum bu ara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle açık ara favorim benim de :) Tatile giderken yanıma aldıklarım arasında ;)

      Sil
  2. Ambalajları ne güzelmiş, çanta da çok şık:)

    YanıtlaSil
  3. Deneme şansım olmadı benim ancak bir numaralı kreme bakmayı düşündüm yazınizdan sonra 😊

    YanıtlaSil
  4. Hediyelerin çok güzeller..keyifle kullan ve yorumlarını ihmal etme sakınnnn :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Yeşimcim, devamı instagramdan ;)

      Sil
  5. bu markayla çalışmasam da yeni çıkan ürünleri dikkat çekici :)

    YanıtlaSil
  6. markanın birçok ürününü kullandım, özellikle soyulan maskeleri favorim, şimdi de yeni bir kremini deniyorum. güle güle kullan hepsini detayları bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Esracım, detaylar instagramda olacak ;)

      Sil
  7. Ne güzel seyler canim güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
  8. bu sene nemlendirici spreyleri çok kullandım ve procsin ürünlerini başarılı buldum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birçok ürününü ben de severek kullanıyorum Çiğdemcim :)

      Sil
  9. Bunu nasil kullaniryoruz ya soylermisiniz lutfen

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. Mutlaka öneririm, yaz-kış kullanılabiliyor...

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...