Bak Bakalım Blogumda Var mı?

19 Şubat 2013 Salı

Lancome Hypnose Volume Mascara-Siyah

Bugün, kullandığım günden beri çok sevdiğim ve bitmesin diye gözüne baktığım bir maskara hakkında düşüncelerimi paylaşıcam sizlerle. Bu maskara, aslında zidaya.com'un nimetlerinden biriydi ve kofre halinde gerçekten çok uygun fiyata satın almıştım. (Bu arada Zidaya keşke kapanmasaydı...)
Henüz göz kalemini ve minnak bi-facili kullanmadım. Şimdilik harcamak istemiyorum açıkçası, elimdekileri bitirmek niyetindeyim.
Lancome'nin daha önce birkaç ürününü kullanmıştım ama maskaralarıyla tanışma fırsatım olmamıştı. Hazır bu kofreyi görünce de hemen denemek istedim. Herşeyden önce, maskaranın ambalajını çok sevdim. Kıvrımlı olması sayesinde elinize tam oturuyor ve maskarayı daha sürmenizi sağlıyor.
Fırçası kıl fırçalardan ve o da kıvrımlı.
Sürdüğüm andan itibaren kirpiklerimi müthiş derecede uzattı ve belirginleştirdi.
Gün içerisinde dökülme yapmıyor ve kesinlikle akmıyor.
Sadece 2 kat yeterli oluyor. Her zaman yaptığım gibi önce 1 katını sürüyorum, biraz kurumasını bekleyip 2. kata geçiyorum. Temizlemesi de gayet kolay. Bence tek dezavantajı; gramajının az olması :(
Ben bu maskarayı çooook severek kullanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...