Bak Bakalım Blogumda Var mı?

7 Şubat 2013 Perşembe

Chanel Brilliant Lipgloss- 407 Laser

Aslında bu ciciyi alalı uzun zaman oldu ve çok da severek kullanıyorum ama blogumda sizlerle paylaşmak bugüne kısmetmiş :)
Renginin bu kadar canlı ve koyu göründüğüne bakmayın, o aslında şeffaf bir gloss :)) Rengarenk ruj ve glosslarımın yanısıra 1 tane de şeffaf gloss arayışına girdiğim bir dönemde satın almıştım bu şirin şeyi. Amacım bazen sadece dudağımı parlatmak ya da çok sevdiğim bazı rujlarımı gloss gibi kullanmaktı. Fakat, bir taraftan da yapış yapış olmayan, ağır kokusu olmayan, dudağımda ağırlık hissi yapmayacak bir ürün lazımdı. İşte bu yüzden tercihim Chanel oldu.
Kesinlikle yapış yapış bir ürün değil. Özellikle bu glossu kullandığınız gün saçlarınızı açık bıraktıysanız, saçınız dudağınıza yüzünüze yapışmıyor :) Dudaklarınızı ağırlaştırmıyor. Bu yüzden benim için gayet başarılı bir ürün.
Flaşlı çekilen aşağıdaki fotoğrafta gördüğünüz gibi içerisinde minik ışıltıları var ve kesinlikle rahatsızlık vermiyor.
Sürüldüğünde, dudağınızdaki renk bu oluyor. Yukarıda belirttiğim gibi, bazı rujların üzerine bu glossu sürdüğümde gayet güzel ışıltı katıyor hem ruja hem yüze hem de makyaja.
 Fiyatını hatırlamıyorum uzun zaman önce aldığım için ama kesinlikle çok memnun kaldığım bir malzeme.

2 yorum:

  1. şuan 81 tl canım belki merak edenler olur.ilk aldığım chanel glossu çok sevmemiştim fakat son 1 yıldır aldıklarımı severek kullanıyorum bende yapsını yoğunlaştırmışlar biraz daha ruja yakın olmuş..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler tatlım verdiğin bilgiler için. Benim 1 yıldan fazla oldu alalı. Ama ben, elimdekinin yapısını da çok beğeniyorum :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...