Bak Bakalım Blogumda Var mı?

1 Şubat 2013 Cuma

Kitaplığımızı Kapladık

Son dönemlerde, küçük odamızı bebek odasına çevirme hazırlıklarımızdan bahsedip duruyorum. Bu projemiz de o düşüncemizle bağlantılı ve ben hastaneye yatmadan önce tamamladığımız bir çalışma. Blogumda ancak yayınlayabiliyorum. Odadaki kahve tonlu kitaplığımızı oturma odasına taşımaya karar verdik. Verdik ama oturma odasına hakim olan renkler; siyah-beyaz-bordo üçlüsü. Boyasak, boyama işi uzun sürecek, boya kokusu da cabası. Ne yapalım diye düşünürken, kitaplığı yapışkanlı kağıtla kaplama fikri geldi aklıma. Eşim, başta olmayacağını söyledi ama ben kafaya taktım ve olacağından da eminim ya, siyah ve kendinden desenli dc-fix aradım bir süre. En sonunda da desenini çok beğendiğim kağıdı aldım. Ve başladık, eşimle kitaplığımızı kaplamaya. Mobilyanın ilk hali aşağıdaki fotoğrafta. Tabii, rafları çıkarılmış olarak :)
Ardından sevgili eşim, elinde cetvel ölçe biçe başladı kitaplığı kaplamaya, ben de koca göbeğimin elverdiği ölçüde yardım ettim. Sonuç bu:
Rafları tutacak aparatları da siyah ojeyle boyadım, gayet başarılı oldu. Bu arada aşağıdaki fotoğrafta yapışkanlı kağıdın desenini de görebilirsiniz.
Kitaplarımızı da hemen yerleştirdik. İçime çok sinen bir çalışma oldu. Hem odayla bütünleşti hem de gayet şık durdu.
Sıra, bebek odasını boyamaya geldi...



2 yorum:

  1. çok güzel olmuş acaba o yapışkan kağıtları nerden aldınız ??

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler Pelincim. Bu kağıdı Ankara-Konur Sk.'ta bir billuriyeciden aldım. 15 metrelik olanlarından aldım ama bayağı bir arttı.

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...