Bak Bakalım Blogumda Var mı?

20 Kasım 2012 Salı

Takı Kutusu Yaptım

Uzun zamandır taslaklarımda bekleyen bir yazıydı, hatta kendisini hediye bile ettim ama yapım aşamaları ve tanıtımına ancak sıra geldi :)
Malzemeler, aşağıda gördüğünüz gibi; çikolata kutusu, kumaşçılarda satılan yumuşak deri-nylon karışımı kumaş(benim evde vardı, siz herhangi bir kumaş kullanabilirsiniz tabii), yapıştırıcı, makas ve süslemek için istediğiniz bilumum süs parçalar.
Öncelikle, kumaşı yaydım ve kutuyu üzerine koyarak ölçüsünü aldım. Sonra kumaş üzerine yapıştırıcıyı gelişigüzel sürdüm.
 Ardından kutuyu kapladım.
Son olarak da üzerine, evdeki artık kumaşlardan küçük bir parçayı ütüleyip yapıştırdım, onun üzerini de kurdele ve kurdeleden yapılmış güllerle süsledim. Hediye olarak yeni sahibinin takılarını içinde barındırmaya başladı bile :)


5 yorum:

  1. Güzel olmuş. Bende kumaş kaplama düşünüyorum ama yapıştırıcıyı iyi yayamam leke olur diye cesaret edemiyorum.

    YanıtlaSil
  2. sanıyorum ki kumaşa göre değişir leke olayı. istersen kumaşın küçük bir parçasında dene, ona göre uygun kumaş olup olmadığına karar verebilirsin ;)
    Ben de fotoğrafta gördüğün gibi kullandım yapıştırıcıyı, gelişigüzel. Yayma gereği duymadım, böyle de deneyebilirsin :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım sen yapırsın da güzel olmaz mı

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim Rüyacım, nerelerdesin sen yahu?Kayboldun???
    :))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. BURALARDAYIM CANIM SESSİZCE TAKİP EDİYORUM SİZLERİ

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...