Bak Bakalım Blogumda Var mı?

30 Kasım 2012 Cuma

Alix Avien Aseton

Denediğim birçok asetonun ardından, hatta favorim olan Parmex'i bile geçmeyi başaran, acaba oje çıkarıcı mendil vs leri de denesem mi sorusunu bile bir anda kafamdan silip atan bir ürün oldu bu aseton.
Tırnaklarımı kurutmadan, leke yapmadan, tırnaklarıma bakım da yaparak, ojeleri kolaylıkla çıkararak, çook hafif kokusuyla bundan sonra nerede bulsam alacağım oje çıkarıcım oldu kendisi.
Açıkçası fiyatını hatırlamıyorum ama maksimum 3,00 TL falandır diye tahmin ediyorum. Sadece 130 ml'lik şişesinde satılıyor. Deneyin, farkedeceksiniz...

5 yorum:

  1. bende uzun zamandır bitiremedim...nedense bana diğer asetonlara göre daha zor çıkırıyor gibi geldi.

    YanıtlaSil
  2. BENDEN SANA TAVSİYE ROSENSE NİN ASETONU ÇOK İYİ DENE BENCE

    YanıtlaSil
  3. Acaba son kullanma tarihi falan mı geçti senin asetonun Zeynican? Bu zamana kadar Melissa'sından tut da Flormar'ına kadar bir sürü aseton kullandım. Parmex'ten daha iyi bir oje çıkarıcı, o kadar yani ;)

    Bilmiyorum Rüyacım, diğer birçok markadan açık ara önde bu aseton. Şimdilerde kolaylıkla bulabilir miyim kaygısı sardı beni, her yerde göremiyorum çünkü :)

    YanıtlaSil
  4. Genelde asetonsuz oje çıkarıcılar ile anlaşamıyorum ama en son Isana aldım ve beğendim. Alix Avien Asetonu daha önce görmemiştim canım, gördüğüm yerde alacağım. Bi denemek lazım :)

    YanıtlaSil
  5. :)
    Görürsen bana da haber ver diycem de, aynı şehirlerde değiliz :)
    Mutlaka bir şans ver ama Sevdacım ;)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...