Bak Bakalım Blogumda Var mı?

13 Temmuz 2012 Cuma

Taze Bittiler- 21

Temmuz ayının ortalarına geldik ama ben hala bitirdiğim ürünlerin yazısını hazırlayamadım. Zaman o kadar hızlı akıp gidiyor ki, ben son dönemde ne zamana ne de kendime yetişemez oldum. Geçtiğimiz hafta sonu Kayseri'de, önümüzdeki hafta sonu ise 2 farklı şehirde olucam. Aktivitelerim hakkında sizlerle tabii ki paylaşımlarım olacak ama dediğim gibi, bu hızda geçmişi sizlerle paylaşmam benim için gerçekten zor oluyor.Merak edenler için hemen belirteyim; buralarda daha fazla olmak için elimden geleni yaptığıma emin olabilirsiniz.
Fotoğrafını temmuz başında çektiğim fotoğrafta geçen ay neler bitirdiğime bir göz atalım. Bu arada, taze bittiler serimin en sade fotoğrafını göreceksiniz aşağıda.
 1- Avon Vintage Glamour Duş Jeli: Bu jel hakkındaki görüşlerimi burada sizlerle paylaşmıştım. Avon'un Lagoon duş jeli çok çok daha başarılı ve tabii banyo köpükleri..

2- Rexona Stik Deodorant: Hoş kokulu, sağıma soluma bulaşmayan yapısıyla kış aylarında yeterli gelen bir üründü bana. Fakat, yaz aylarında yetmedi. Terlemeyi önlemiyor, kokuyu da engelleyemiyor. Lady Speed Sticklerim stoklandı ve hatta biri kullanılmaya başlandı bile. O kadar rahatım ki, anlatamam.

3- Bourjois Likit Ruj: Şekerli yapısı ve naneli kokusuyla özellikle de geçtiğimiz yaz, severek kullandım. Fakat, bu yaz nedense hiç elim gitmedi. Biraz da yapısı bozulmuş, dolayısıyla çöpü boyladı.

4- Pastel Rock Chic Parfüm Numunesi: Pastel'in bloggerlara göndermiş olduğu kokulu oje paketinden çıkan 3 numuneden bir tanesi. Numune dediğime bakmayın, bu küçücük şişe, kendisini 3 kez denememi sağladı sağolsun. Tam da yaz için birz meyveli, biraz çiçeksi, çok hoş ve gayet de kalıcı bir parfüm. Stoklarımı eritince edinicem bir tane.

Bitti...Bu ay ancak bu kadarı bitti. Dün, yine çekmeceler, dolaplar karıştırıldı-kurcalandı, kullanılmadığı ve bir kenara atıldığı için küsmüş olan cicilerle barışıldı, kendilerine temmuz ayı taze bittiler postuna yetiştirilme sözü verildi ;)

2 yorum:

  1. ohhh bitir bitir canım gelsin yeni ciciler:)

    YanıtlaSil
  2. Ah be Özgecim, bırak yenilerin gelmesini; elimdekileri bi bitirebilsem...

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...