Bak Bakalım Blogumda Var mı?

14 Haziran 2012 Perşembe

Sürdüm, Kuruttum, Kokladım...

Ben izne ayrılmadan gelmişti aşağıdaki cici kutu ama kullanmak ve burada sizlerle paylaşmak bugüne kısmetmiş.
 Pastel markasının sahibi Pinkar Kozmetik tarafından gönderilen bu paketi açınca, gördüğüm renk karşısında çook mutlu oldum, çünkü Pastel'in facebook sayfasında ve diğer blogger arkadaşların yorumlarını okuduğumda istediğim renk tam da buydu.
Misler gibi portakal kokan bu oje, rengiyle de çok canlı, cıvıl cıvıl bir turuncu. Accayip enerjik...Ayrıca, küçücük şişesiyle de çok sevimli.
Ojeyi tırnaklarımdan çıkardıktan sonra rengini vermiyor, sürümü kolay, müthiş derecede hızlı kuruyor. Fotoğraflarda, ojenin tırnaklarıma tek kat uygulanmış halini görüyorsunuz. İkinci katı sürdüğümde ciddi anlamda neon bir ton oldu. Arada tırnaklarıma bakıp, bunaltıcı sıcaklar karşısında kendime enerji katıyor, mis kokusunu içime çekip ferahlıyorum. Cidden çok enerjik!

*Ürün, firma tarafından denemem için gönderilmiş olup görüşlerim tamamen kişisel ve objektiftir.

4 yorum:

  1. Tam yazlik bir renk :) Gule gule kullan canim

    Bloguma beklerim :)
    julianinguzellikdefteri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Juliacım, hemen bloguna ışınlanıyorum ;)

    YanıtlaSil
  3. yeşilini kullandım, kokulu ojelerden. mint kokulu olanı. 2 kat sürdüğüm ve üstüne cile sürdüğüm halde ertesi gün sabah uçlardan gitti, bir tırnaktaki ojenin yarısı kalıp halinde düştü. hiç bir pastel ojede böyle bir şey görmedim...

    YanıtlaSil
  4. Allah Allah, çok ilginç! Pastel firmasıyla paylaştın mı bu durumu??

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...