Bak Bakalım Blogumda Var mı?

12 Temmuz 2012 Perşembe

Çekilişi Bir Kez Daha Tekrarladım...

Bildiğiniz gibi, 5 Temmuz'da sona eren çekilişimi 2 kez yaptım. İlkinde "paşam41" şanslı kişi olmuş, fakat belirlediğim süre içerisinde bana dönüş yapmamıştı. Çekilişi tekrarladım bu kez kazanan talihli "MarifetliHanımlarKulübü" olmuştu fakat o da süresi içinde dönüş yapmadı.
Bana da, 3. kez çekiliş yapmak ve çekilişi yaparken de kazanan kişinin; blogundan ya da facebooktan uzak kalmayan birisinin çıkmasını dilemek düştü. Artık bu kez hediyelerimi göndermek istiyorum. Çekilişime katılan 60 kişi içinden kazanan fakat bu şansını kaybeden 2 kişiyi düştüm. (Random, bu kez buralarda olan birini seç...)
Kalan 58 kişi arasından yaptığım çekilişte kazanan:
 "Ceylis'  Ceyda Çakmak
Tatlım, mailini kontrol et, tebrikler. Bana dönüş yapman için 2 günün var ;)

Dipnot: (Bu hatun da dönüş yapmazsa gerçekten çok tuhaf olacak ve o zaman da ben çekilişe katılanlar arasından istediğim birine göndericem bu cicileri...)


11 yorum:

  1. ayyyy canım ne ugraşıp duruyorsun gönder bana gitsin :)

    YanıtlaSil
  2. Valla ben takipteyim, ümidimi kaybetmedim :D

    Ne talihsiz talihlilermiş onlar öyle.

    YanıtlaSil
  3. bu çekilişlerin en kötü yanı bu sanırım :)

    YanıtlaSil
  4. ben talibim dönmezse :$ şaka bir yana cidden garip olmuş :s hayırlısı...
    güle güle kullansın kazanan

    YanıtlaSil
  5. İnsanlar genellikle tatilde ya canım ondandır..

    YanıtlaSil
  6. bana çıksaydı çoktan dönmüştüm sana :P

    YanıtlaSil
  7. inş bu sefer kazanan benimdir diye açtım ama olmamış, tüh.
    Şaka bir yana çok ilginç bir durum olmuş :D
    Umarım kazanan bu sefer geri dönüş yapar :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler canım
    ben kazanmışım =)
    hemen mail attım umaRIm görürsün :D

    YanıtlaSil
  9. Serapcım, eğer 3. kazanan Ceyda bana dönüş yapmasaydı dediğini yapabilirdim ;)

    İnançcım, haklısın ama sanırım her ikisi de tatildeydiler...

    bakımlıolmakaşktır, ilk defa başıma geldi böyle bir durum. İnan, her çekilişte müthiş heyecanlandım :)

    Kontes, bir dahaki sefere inşallah şanslı olursun ;)

    undenied, paşam41'le daha sonra görüştük, tatilden dönmüş fakat şansını kaybetmişti tabii. Marifetli hanımlar kulübündense hala ses yok. Mailimi okuyunca çok üzüleceğine eminim.

    velvety, eminim tatlım ;)

    mrswurm, bir dahaki sefere umarım yakında bir çekilişim daha geliyor ;) Ceylis döndü bu arada :)

    YanıtlaSil
  10. merhaba. ben sanssız talihli. kazanan ben olmuşum fakat yaz tatilinde köye gittim. internet olmadığı için kazandığımı bile göremedim.kısmet değilmiş. benden sonraki arkadaş güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  11. Canın sağolsun tatlım, yapacak birşey yok, bir dahaki sefere inşallah, takipte kal ;)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...