Bak Bakalım Blogumda Var mı?

29 Şubat 2012 Çarşamba

Clinique High Impact Mascara

Geçtiğimiz Eylül ayında Clinique'nin facebook sayfasında hazırlanmış olan anketi dolduranlara verdiği minik maskarayı kullandım ve artık fikirlerimi sizlerle paylaşabilirim.
 Kirpikleri dolgunlaştıran ve tek tek ayırarak uzatmayı vaadeden bu maskara, her ne kadar dolgunlaştırma konusunda bana göre pek başarılı olamasa da kirpikleri gayet güzel uzatıyor. Ben, maskarayı 2 kat sürdüm, gördüğünüz gibi gayet uzun kirpiklere sahip oldum.
Maskara kesinlikle topaklanma yapmıyor ve kirpiklerinizi tek tek ayırıyor. Sürümü çok kolay, göz pınarının yanıbaşındaki minicik kirpiklerinizi bile kolaylıkla boyayabiliyorsunuz, ayrıca kirpiklerinizden kolaylıkla temizleniyor. Ürünün bir de farkettiğim bir özelliği; kesinlikle kokusunun olmaması. Dolayısıyla koku konusunda herhangi bir rahatsızlık vermiyor. Ayrıca, alerjik reaksiyon göstermediği için hassas ciltlerin kullanımına da uygun.
Ürünün orjinal boyu ortalama 44,00 TL civarında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...