Bak Bakalım Blogumda Var mı?

7 Şubat 2012 Salı

China Glaze Holly Bear-y Let It Snow Collection

China Glaze 2012 yılında "Eye Candy" ve "Electro Pop" serileriyle karşımıza çıktı bile ama ben sizlere markanın 2011-Kış sezonunda çıkardığı koleksiyonlar içerisinde yer alan "Let It Snow Collection" ojelerini tanıtayım bugün.
China Glaze'nin yeni yıla özel hazırladığı koleksiyonlar içerisinde cicili-bicili olan setlerden biri elimdeki. Paketin, bana ulaştığındaki heyecan ve tırnaklarımda nasıl duracağı konusundaki merakımı anlatmama gerek yoktur sanırım. 
Bu koleksiyon içerisinde denediğim ilk renk; 1018-Winter Berry oldu.  
 Müthiş derecede şık ve canlı bir kırmızı. Albenisi yüksek.
 Ojenin yapısı bayağı akışkan fakat buna rağmen inanılmaz derecede hızlı kuruyor.
 Ojeyi tırnaklarıma 2 kat sürdüm.
 Markanın, oje ve şişe tasarımı konusunda birkaç eksiğini farkettim, söylemeden geçemiycem:Ojenin şişesini kaba buldum ben. Fırçasının bulunduğu siyah kapak kısmı gereğinden fazla iri. Ojeyi sürerken fırça kısmını çeviririz ki, fırçanın her yüzeyindeki ojeyi tırnağımıza yedirebilelim, işte bu kapağın kaba olması nedeniyle fırçayı çevirirken resmen zorluyor. Oje, parlaklığını 2. gün tırnakta yitiriyor.
 Ve son olarak, ojeyi sürmeden önce mutlaka top coat sürülmeli. Aksi takdirde renk, tırnağı boyuyor.
Koleksiyonun diğer rengini henüz deneme fırsatım olmadı ama pahalı bir ürün olunca insan daha pozitif farklar bekliyor insan. Beğenmedim değil, bayağı dikkatli kullanmalı ama yeri geliyor  1 TL'lik ürün bile bayağı başarılı çıkabiliyor. Ve yukarıda gördüğünüz özelliklere sahip bir oje olunca soru işaretleri oluşuyor.
Chine Glaze'nin diğer serileri ya da renkleri hakkında bilgi sahibi olan arkadaşlar, ne dersiniz, belirttiğim eksiklikler markanın diğer seri ve renkleri için de geçerli mi, yoksa sadece bu seride mi karşılaşmış oldum ben?

Dipnot: Ambalaj içerisinde yer alan minik ayıcığa bayıldığımı da söylemeden geçemiycem bu arada.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...