Bak Bakalım Blogumda Var mı?

7 Ekim 2011 Cuma

AVON-Color Trend Ruj- Rich Berry

AVON'un K-11 katalogunda bulunan ve Color Trend serisine ait 4,00 TL'ye satılan rujlar içerisinde en sevdiğim ve hatta 2.sini kullanmaya başladığım "Rich Berry" renkli ruj.
Kokusu, duyarlı olanları belki biraz rahatsız edebilir, zira NYX rujlardaki gibi çok hafif bir plastiğimsi kokusu var. Sürümü kolay, kıvamı yumuşak ve rengini hemen veriyor. Fakat asla kalıcı değil ve gün içinde sürekli tazelemek gerekiyor. Dezavantajlarına rağmen çook severek kullanırım bu ruju. Bir de Vino Disco rengi var ki, çok tatlı bir kırmızıdır kendisi :)
Fotoğrafta biraz soluk ve açık renk çıktı ama çektiğim onlarca fotoğraf içerisinden rengi, gerçeğine en yakın fotoğraf bu. Yukarıda elimin üzerindeki renk, gerçek rengini iyi yansıtıyor.

Hazır bu kampanyada 4,00 TL'ye düşmüşken diğer renklerini de alayım, hepsini tanıtırım.

4 yorum:

  1. bende netten inceledim katoloğu indirimler gerçekten iyi bu rujlardan sipariş vericem bende yapılarını beğeniyorum sende güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Daphnecim, renkler çok başarılı...Sen de güzel günlerde kullan...

    YanıtlaSil
  3. bu üründen hala bulabilir miyiz? ben 1 tane almıştım o zaman hala bitiremedim kıyamıyorum... ve avon bundan artık üretmiyor sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok sanırım. Uzun süre oldu bu rengin katalogdan kaldırılışı :(

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...