Bak Bakalım Blogumda Var mı?

27 Mayıs 2011 Cuma

Teşekkürlerimle

İspanya turumdan bahsettiğim postuma yorum yapan 2 sevgili arkadaşım xcelis ve KaragözlüSurvey'e güzel dilekleri için teşekkürler... Daha önce de belirttiğim gibi bana gelen yorumları ben cevaplayamıyorum. Blogların kapanması döneminden kalma hasarlı sanırım ve maalesef ki düzeltemiyorum. O yüzden sizlere buradan cevap veriyorum.

Sevgili xcelis, merak etme bol bol fotoğraf çekicem ve gezimle ilgili bol bol post hazırlıycam. Umarım senin de birgün yolun düşer oraya ;)

Sevgili KaragözlüSurvey, iyi dilekleriniz ve davranışınız için çoook teşekkürler. Gözüm arkada kalmdan, rahat rahat gidebilirim şimdi :))

1 yorum:

  1. =) ben tşkederim canım sen bizi bırak hadi de bavulunu hazırla Öpüyorum

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...