Bak Bakalım Blogumda Var mı?

26 Mayıs 2011 Perşembe

Taze Bittiler-8

Önümüzdeki ayın ortalarına kadar olmayacağımdan, elimde bitirmiş olduğum ürünleri size göstereyim istedim.
İşte Mayıs ayında tükettiklerim:

1-Opti Free Lens Solüsyonu: O biteer, ben alırım, o biteeer ben alırım :)
2- Avon Clearskin-Siyah Noktaları Temizleyen Tonik: burada anlatmıştım.
3- Avon Solutions Completely Clean: Avon'un hiçbir işe yaramayan peelingi. Hergün kullanılabileceği yazılı ama bırakın her günü her saat kullansanız yine de performansı sıfır. Birkaç kullanımdan sonra çöpü boyladı.
4- Rapsodi Oje: 180 numaralı bu ojeye bayılıyorum. Bakmayın fotoğrafta doluymuş gibi göründüğüne. Neredeyse son damlasına kadar kullandım. Bir daha bulabilir miyim kimbilir. Yazısı burada
5-Avon Perfect Wear Toz Far: Açıkçası bu farın da performansını beğenmedim. "Crushed Lilac" renginde açık tonda bir lila. Ama daha sürerken toz toz oluyor, kalıcılık deseniz yok, fırçası berbat. Hakikaten çok kötü.
6-İpana Diş Macunu: Vazgeçilmezlerimden biri daha. Kimbilir kaç tüp bitirmişimdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...