Bak Bakalım Blogumda Var mı?

24 Mayıs 2011 Salı

Oriflame Optimals Time Relax Instant Smotth Eye Care

Geçenlerde annemle konuşurken göz kremimin bittiğinden bahsedince(ana yüreği ne yapsın işte) tutmuş bana bu kremi almış, getirdi; "Sana ihtiyacın olan kremden aldım" diye :))  Canım benim, alt kattaki komşusunun kızı Oriflame satış temsilcisi olmuş, anneme de uğrayınca benim göz kremi ihtiyacım aklına gelmiş, hem de kızcağıza yardım olsun diye hemen bundan sipariş vermişler. :))  Seni çoook seviyorum anneciğim.
Oriflame'nin anında düzgünleştirci göz çevresi bakımı için kullanmaya başladığım bu ürün hakkında artık yorum yapabilirim.
Hergün sabah ve akşam olmak üzere 2 defa alt fotoğraftaki kadar aldığım kremi, göz çevresine masaj yaparak uyguluyorum.  Bu kremin vaadi şu: Çizgi dolgunlaştırıcı formülüyle daha düzgün bir göz çevresine sahip olmamızı sağlıyor, göz kaslarını rahatlatarak göz çevresinde mimik çizgileri oluşmasını engelliyor, ayrıca makyaj bazı olarak da kullanılıyor. (Makyaj bazı???) 
Bense, vaadettiklerinin hiçbirini görmedim ve hissetmedim. Kremi sürdükten sonra, herhangi bir nemlendirici özelliği bile yok. Makyaj bazı olarak kullanılabilme özelliğini ise hiç algılayamadım bile. Göz için hazırlanan bir kremin faydası yoksa makyaj bazı olarak kullanılması ne kadar işe yarayabilir ki? Ayrıca krem umduğumdan çabuk sürede bitecek gibi görünüyor. Sanki tüpün için havayla doldurmuşlar, içine de birazcık krem konduruvermişler gibi resmen. Neyse ki son Strawberry alışverişimde Elizabeth Arden göz kremimi almıştım.
Sonuç olarak, kesinlikle bir daha almayacağım bir ürün. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...