Bak Bakalım Blogumda Var mı?

10 Ekim 2018 Çarşamba

Taze Bittiler- 94

Mümkün olduğunca az alışveriş yaptığım ve bir o kadar da az ürünle vedalaştığım Eylül ayını geride bıraktık. Bakım ağırlıklı bitirdiğim ürünlerle ilgili kısa başlıklar halinde yorumlarıma başlayayım o halde hemen...

1- Bausch & Lomb Bio True Lens Solüsyonu: Her ay mutlaka bitirdiğim, ancak her ay yayınlamadığım ürünler arasında bulunan solüsyonu, bu ay hatırlatayım dedim. Önceden bu markayı kullanmaktan pek hoşlanmamıştım ama sanırım lens markamı değiştirdikten sonra çok işime yaradığını farkettiğim bir solüsyon oldu. Uzunca bir süredir bu markayı kullanıyorum ve sanırım bununla devam edeceğim.

2- Saloon Duş Jeli(Orkide&Ahududu): Sevgili Ümran'ın etkinliğinde hediye edilen ürüne ait markanın, uzunca bir dönem sıvı el sabununu kullandığımı hatırlıyorum. Yoğun ve güzel kokusu elbette kalıcı değildi.

3- Saloon Köpük Sabun(Lavanta): El sabunu olarak köpük formdaki sabunları severek kullandığımı söylemeliyim. Alışverişlerimde de tercihim son dönemlerde bunlardan yana.


4- Splat Ultra Complex Diş Macunu: Severek kullandığımız diş macunu markası Splat'a ait, sanıyorum evdeki sondan bir önceki tüpü bitirdim. Hassas diş ve dişetleri için önerilen ürünü denemenizi öneririm.

5- Absolution Le Serum Anti-Soif Serum: #sihirlimaviyleannelergünü etkinliğimde sponsorlarımdan biri olan Yaşam Dükkanı tarafından gönderilen serum; gözenek sıkılaştırma ve ciltteki parlamayı önlemeye yardımcı olan anti-oksidan serum; aynı zamanda cildi nemlendirme vaadinde. ECOCERT sertifikalı ürün, zararlı kimyasallardan uzak ve tüm cilt tiplerine uygun. Nemlendirici öncesi kullandığım ürün, gözenek sıkılaştırma konusunda, gramajı itibariyle, yeterli gelmese de iyi bir bakım ürünü olarak sayabileceğim türden.

6- Fiery IV Deodorant: Eskimeyen markalardan olan Fiery'nin bu kokusunu çok sevdim. Eğer parfümü varsa muhteşem olacağından da eminim.


7- Ve numuneler:

Mizon markalı numunelerin orijinal boylarını denemeyi gerçekten çok isterim. Bunun dışında Bioderma'nın 50 koruma faktörlü renkli güneş koruyucusu da hiç fena değil.

Sizlerde durum nasıl, ürün bitirme konusundaki başarınız nedir?

21 yorum:

  1. Ay bu ay niye böyle olduk İlknur ya? Valla çok fena, sürünmüşüz! Saloon'un Orkide&Ahududulu olanını annemlerdeki banyomda kullanıyorum, kokusu baya güzel ama favorim hala mavi olan. Absolution serum bana pek yeterli gelmemişti nem olarak, bu markayı sevebilmeyi çok istedim ama olmadı :)) Kore ürünlerinin hepsi kalp ben ama Mizon denemedim hiç. Dur bakalım bu fiyatlarla denemek de kısmet olacak mı? :) Çok sevgiler İlknur'cum, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah sorma Başakçım, fenayız bu ara :(
      Mavi olan benim de favorim ;) Mizon'un prjinal boyu bence çok daha etkili olacaktır. Ama dediğin gibi fiyatlar uçuk :)
      Sevgiler şekerim :)

      Sil
  2. Madem bunlar bitti yenilerini güle güle kullan sihirli mavi:))
    Ben el, ayak kremi kullanıyorum sadece, yüzüme krem almayı bırakalı birkaç yıl oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım, elimden geldiği kadar tüketmeye devam :)

      Sil
  3. Bio true candır ama yahu bende bundan başka birşey kullanamıyorum, ve splat ! splattan sonra başka bir dış macunu kullanınca değerini daha iyi anlıyorum :*

    YanıtlaSil
  4. What a wonderful post, dear! Great photos!
    A big hello from Germany!
    Hugs ♥

    YanıtlaSil
  5. Bende Biotrue kullanııyorum. FİERY markasını ilk kez duydum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiery aslında yıllar öncesinin parfümü, bu dönemlerde bulmak biraz şans sanırım. Deodorantı bile parfüm tadındaydı...

      Sil
  6. ürünler güzele benziyo ama sıvı sabunların olumsuz kimyasal etkileri varmış diye duymuştum..🤔 doğal ürünleri tercih etmeliyiz..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ben de duydum ama zaten o kadar çok kimyasal kullanıyoruz ki, sadece birinden kaçınmak da yeterli olamayacaktır ne yazık ki...

      Sil
  7. Ben de artik az sey almaya ve tüketmeye calisiyorum 🙂

    YanıtlaSil
  8. Bitenler en güzelleri yerine yenilerini açmak çok keyifli oluyor :)

    YanıtlaSil
  9. Ürün bitirme potansiyelim çok aksiyonlu değil ne yazık ki :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Yeşimcim, bu aralar ben de öyleyim ne yazık ki...

      Sil
  10. Harikasin. L oreali kullandim güzel ama cok ucuz degil burada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loreal, aslında her yerde bi tık yukarıda ;)

      Sil
  11. Aynen canım, her ikisi de gerçekten çok keyifli :) Ben de senin yazını okuyayım hemen :)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...