Bak Bakalım Blogumda Var mı?

8 Ekim 2018 Pazartesi

Kindz.com - Dresslily ve Dresshead Alışverişim

Hepinize mutlu haftalar. Haftanın ilk yazısı olarak, son dönemde birkaç yabancı alışveriş sitesinden yaptığım alışverişlerimden bir kolaj oluşturarak sizlerle paylaşmayı tercih ettim. Kıyafet ağırlıklı alışverişlerimin yanısıra bu kez çeşitli aksesuarlardan oluşan alışveriş yazım için hazırsanız başlayalım ;)
İlk olarak Kindz.com sitesinden yaptığım alışverişim gelsin. Onlarca çeşit cüzdan, makyaj çantası ve çeşitli aksesuarların da yer aldığı site Çin menşeili. Aslında birçok kişi "Çin Malı" ürünleri kalitesiz ve başarısız bulur, ancak bu site, olayın böyle olmadığının çok iyi bir kanıtı.
Özellikle seyahatlerimde yanımdan ayırmayacağımı düşündüğüm makyaj çantası; siyah-lacivert-kahverengi-kırmızı olmak üzere 4 farklı renkte satışa sunulmuş. Su geçirmeyen kumaşı, aynı zamanda leke tutmayan cinsten.
Ebat olarak yeterince büyük olan çanta, tüm malzemelerini birarada tutmam için iyi bir seçim. Bu arada yukarıda ve aşağıdaki fotoğraflarda gördüğünüz ve bu senenin modası "Cat Eye" tarzı gözlükler Dresshead sitesinden. Bu gözlükleri, alışverişim sırasında sepete hediye olarak eklemiştim. Birçok ürünü ücretsiz olarak edinebileceğiniz kampanya Dresshead sitesinde devam ediyor, aklınızda bulunsun ;) 
Kindz.com sitesinden seçtiğim diğer ürünse, rengine ve fotoğrafından bile farkedilebilen yumuşacık yapısına bayıldığım bu cüzdan oldu. Siyah-mavi-mor-kırmızı renkleri bulunan cüzdanlar çantanızda fazlaca yer kaplamayacak türden.
Birçok gözünün bulunması ve küçük oluşu, rengiyle birlikte beğendiğim diğer özelliklerinden. Sitede ürün seçmek ve sipariş vermek çok kolay. Ürünün elinize ulaşması ise 1 haftayı bulmuyor. Kargolama ve gönderimini çok başarılı bulduğum siteyi mutlaka incelemenizi önereceğim.

(Flaşlı fotoğraf çekimi)


Bu kalpli dekoru, gördüğümde çok beğendiğimi hatırlıyorum. Sitedeki uygun fiyatı nedeniyle kendim uğraşana kadar hazırını elde etmenin rahatlığını da bana yaşatan dekor; Dresslily sitesinden.
Uzun bir kurdela ve 20 adet keçeden yapılmış kalp desenli ürünü, kızımın odası için hazırladım. Kızımı çok mutlu eden dekoratif bu obje sitede şu aralar satışta değil yalnız, bir süre sonra tekrar siteye eklenecektir diye düşünüyorum. Olmazsa da zaten hepimizin kolaylıkla yapabileceği bir süs objesi.


İhtiyacı olanlar, siteleri incelemeyi unutmayın ;)

11 yorum:

  1. Çok güzel seçimler İlknur'cum! Şu gözlüklere ben de bayılıyorum fakat benim yüzüme aşırı büyük geliyor bu model. Güle güle kullan canım, sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Ay, ay, ay hepsi de çok tatlış, oje ile cüzdanın rengi tıpatı aynı, hepsini güle güle kullan canım. :)

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok güzel.Güle güle kullan canım ❤️

    YanıtlaSil
  4. Güzel ürünlermiş..✔ Çinliler artık dünyada kötü nam salan "kötü çin malı" düşüncelerini silmek istiyorlar ve bu nedenle kötü mal üreten çinli firmalara karşı yaptırım uygulamaya başladılar ve bu nedenle artık çin malı ürünlerinin büyük çoğunluğu kaliteli malzemelerden üretiliyor diye duymuştum bi ara,tabii bazı istsinalar olabiliyor,buna da dikkat etmek gerekir bence..🤔 Ürünler gerçekten harikamış,güle güle kullanın o zaman..✔😊

    YanıtlaSil
  5. Hepsi de kullanışlı aksesuarlar. Güzel günlerde keyifle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. gözlük çok hoş güle güle kullan hepsini..

    YanıtlaSil
  7. özellikle cüzdana bayıldım. Hepsini de iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  8. Hepsini güle güle kullan İlknurcum, gözlük ve cüzdan en sevdiklerim oldu :) Dolar artınca yurtdışı alışverişlerine ara vermiştim, yeniden bakmaya başlamalı artık :)

    YanıtlaSil
  9. Yaaah kalp dekoru bayıldıgım bır dekor oldu, gözlukte cok tatlıs bır renge sahip guzel gunlerde kullanasın abloşum :*

    YanıtlaSil
  10. Gözlüklere ve makyaj cantasina bayildim canim güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
  11. Hepsi çok güzel.Güle güle kullan canım ❤️

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...